ورزش

دوست من شما خبر نداری

در ادامه جوسازی های اعراب نسبت به فوتبال ایران در جام باشگاه های آسیا، حالا آنها به زمین و آسمان کشورمان هم بند کرده اند. در همین راستا باشگاه الریان قطر از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است زمان دیدار این تیم با استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیفتد و یا مکان برگزاری این مسابقه تغییر کند!
فردوس عادلی پور- این را نایب رییس فدراسیون از گل بهتر فوتبال درباره پیشنهاد عربستان و موافقت قطر و امارات برای تشکیل ائتلافی علیه فوتبال ایران گفته:  «عربستان فرافکنی کرده است؛ خودشان هزار اتفاق بدتر از ورزشگاههای ایرانی که در استادیومهای عربستانی میافتد را نمیبینند، به اینکه بلندگو در ورزشگاه میآوردند و انواع و اقسام شعارها را میدهند توجه نکردند. AFC هم بیکار ننشسته به حرف آنها گوش دهد و مطالب نادرستی که آنها میگویند را رصد کند.» آقای محترم مثل اینکه شما چند سالی است فوتبال ملی را تماشا نکرده اید و شاید اخبار گوش نمیدهید؟! هنوز مدت زیادی از جوسازی عربها در آزادی نگذشته و خواهید دید که همان AFC بیکار چه بلایی بر سر فوتبال ما خواهد آورد! در مورد این ائتلاف هم ما از مصاحبه شما فهمیدیم قرار است موضع انفعالی داشته باشیم. با تشکر از حماسه سازی های آن فدراسیون محترم و اعضای محترم تر آن!

دو کلام هم از مادر عروس

در ادامه جوسازی های اعراب نسبت به فوتبال ایران در جام باشگاه های آسیا، حالا آنها به زمین و آسمان کشورمان هم بند کرده اند. در همین راستا باشگاه الریان قطر از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است زمان دیدار این تیم با استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به تعویق بیفتد و یا مکان برگزاری این مسابقه تغییر کند! مسئولان باشگاه الریان درخواست کردهاند، این دیدار به خاطر زلزلهای که در سیستان و بلوچستان رخ داده، به تعویق بیفتد و یا مکان آن عوض شود! رئیس باشگاه الریان در نامهای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است روز سهشنبه زلزلهای در ایران رخ داده و دهها نفر از مردم جان خود را از دست دادهاند، به همین خاطر باید زمان یا مکان بازی با استقلال تغییر کند! باشگاه الریان در حالی این درخواست را مطرح کرده است که کانون زلزله چند صد کیلومتر از تهران دورتر بوده است. به نظر میرسد باشگاه الریان درخواست برای تعویق بازی را به این منظور مطرح کرده تا «نیلمار» مهاجم مصدوم خود را به این دیدار برساند.

وقتی مس به جای طلا چیز دیگر می شود

این بار مسی رکوردش شکسته شد و شخصی که اسمش هم معنای فریب و نیرنگ دارد مسی را مغلوب خود کرد. دسیسه همسایه لیونل مسی باعث شد تا این بازیکن برای رهایی از مزاحمت آنان منزل مسکونی همسایه خود را بخرد. در کنار ویلای بزرگ لیونل مسی در حومه شهر بارسلون یک خانه نسبتاً کوچک قرار دارد که صاحب آن بارها از لیونل مسی درخواست کرده بود تا منزل او را بخرد و وقتی که با امتناع لیونل مسی مواجه شد تصمیم گرفت تا با ایجاد سر و صدا و با ایجاد مزاحمت برای لیونل مسی ، این بازیکن را مجاب به خرید منزل خود کند.

ایسنا گفته که مسی  برای جلوگیری از درگیری و بازخورد بد در جامعه تصمیم گرفت این منزل را خریده به ویلای بزرگ خود اضافه کند.

https://shoma-weekly.ir/u5AL4Z