شهرستانها

دوران دفاع مقدس ، الگوپذیری روشن برای مبارزه با دشمنان جهان اسلام است

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم پدید آورده است تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان فداکاری یاد کنیم که با خون خویش آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند، شهدایی که در بارگاه الهی عند‌ربهم یرزقون‌اند و همچنین مجالی برای یادآوری و گرامی داشت ایثارگری‌های جانبازان و اسیرانی است که یادگاران حاضر روزهای عشق و آزادگی هستند..
روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس طی بیانیه ای عنوان کرد: ملت شریف ایران دوران مقدسی از دفاع را آفریدند که همچنان در تاریخ بلند این سرزمین چون نگینی درخشنده و تابناک است.

این بیانیه می افزاید: دوران دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در طول 8 سال، الگوپذیری روشنی از حماسه حسینی (ع) در دشت کربلا و روز عاشورا بود که انقلاب اسلامی نوپای ایران را بیمه کرد و زمینه صدور آن به دنیا را فراهم ساخت.

بیتردید در شرایط کنونی که جهان اسلام با دسیسهچینیهای شوم از پیش برنامهریزی شده صهیونیسم جهانی و دشمنان اسلام تحت لوای تروریستهایی همچون داعش روبه رو گشته است، لازم است تا با الگوپذیری از ایثار و وحدت روزهای دفاع مقدس، زمینه برچیدن فتنه جدید از دامن جهان اسلام را فراهم آورند..

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم پدید آورده است تا از رشادتها و دلاوریهای مردان و زنان فداکاری یاد کنیم که با خون خویش آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند، شهدایی که در بارگاه الهی عندربهم یرزقوناند و همچنین مجالی برای یادآوری و گرامی داشت ایثارگریهای جانبازان و اسیرانی است که یادگاران حاضر روزهای عشق و آزادگی هستند..
حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران سربلندی و پیروزی مردم این مرزوبوم در نیل به آرمان
های متعالی ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت مینماید.

https://shoma-weekly.ir/ceGJsP