شهرستانها

دنیا نظاره‌گر رفتار ملت ایران در انتخابات است

عضو حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: انتخابات آبروی کشور است و دنیا نظاره‌گر رفتار ملت ایران در این انتخابات است.
عضو حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: انتخابات آبروی کشور است و دنیا نظارهگر رفتار ملت ایران در این انتخابات است.

عباس خسروانی امروز اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری خردادماه از ابعاد مختلفی حائز اهمیت است، اهمیت این انتخابات به قدری است که نه تنها در داخل کشور ذهنها را به خود مشغول کرده، بلکه دنیا چشم به آن دوخته است.

وی ادامه داد: کشورهای دنیا اعم از دوست و دشمن نظام جمهوری اسلامی منتظر نتایج انتخابات 24 خرداد هستند، آنهایی که این انتخابات برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است، اخبار و رخدادهای لحظه به لحظه انتخابات را دنبال میکنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دولتهای متخاصم به دنبال اهداف خود هستند و تلاش میکنند جریان انتخابات را به سمت مطالبات خود سوق دهند، خاطرنشان کرد: آنها از مدتها پیش برنامهریزیهای خود را برای اثرگذاری بر انتخابات انجام داده‌‌اند و با دقت حوادث صحنه را دنبال میکنند، آنان در قبال انتخابات برنامههای متعددی را پیشبینی کردهاند که متناسب با شرایط کشورمان آنها را پیگیری میکنند.

خسروانی تصریح کرد: در وهله اول تمام تلاش آنها این بود که نگذارند، انتخاباتی در کشور برگزار شود، اما با سد محکم رهبری و مسئولان متعهد و ملت بزرگ ایران مواجه شدند و از آن چشمپوشی کردند، در وهله دوم نیز تلاش میکنند تا مانع از حضور مردم در پای صندوقهای رأی شوند.

وی افزود: تمام بنگاههای رسانهای غرب به رهبری رژیم صهیونیستی در حال مسموم کردن فضا و سیاهنمایی علیه نظام و کشور هستند، هدف آنان تأثیرگذاری بر اذهان مردم به منظور نا‌‌امیدی و یأس از شرایط موجود و بیرغبتی به انتخابات است.

عضو حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: نگاهی به اخبار و گزارشهای یکسویه مغرضانه و بیاعتبار رسانههای بیگانه که مملو از حس ناامیدی از شرایط کشور است، نشان میدهد که آنان سرد و بیروح کردن انتخابات را در دستورکار خود قرار دادهاند.

خسروانی یادآور شد: تجربه برگزاری انتخابات در کشور ما نشان داده که تلاشهای رسانههای بیگانه حتی در شرایطی که امروز بسیاری از مردم به این رسانهها دسترسی دارند با شکست مواجه شده و نتوانسته است مردم را از حضور در پای صندوقهای رأی منصرف کند. رهبر معظم انقلاب در جایی فرمودهاند: «آنطورى که ما ملت خودمان را تجربه کردهایم، آنطورى که لطف و فضل الهى را مکرر آزمودهایم، این ملت در این نوبت هم مثل نوبتهاى قبل، مشت محکمى به دهان دشمن خواهد زد. مردم به توفیق الهى در این انتخابات یک آزمون افتخارآمیز دیگرى را به صحنه خواهند آورد و بر افتخارات خودشان خواهند افزود، این لطف الهى است که انشاءالله تحقق پیدا خواهد کرد».

https://shoma-weekly.ir/TO6eGL