شهرستانها

دفاع مقدس نماد همدلی اقوام است

ایران با همه قومیت‌ها و با یکدلی و اتحاد خود در دوران دفاع مقدس در مقابل استکبار ایستاده و آن را شکست داد.
مراسم تودیع و معارفه دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان خدابنده با حضور دبیرحزب مؤتلفه اسلامی استان و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان و با حضور تعدادی از اعضای این حزب در دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

در این مراسم حجتالاسلام طالبی ماندگاری امام جمعه قیدار، حزب مؤتلفه اسلامی را مرهون ایثار و خلوص نیت اعضا و موسسین و مجاهدان صادقی همچون مرحوم عسکراولادی دانست و یکی از خصوصیت دیگر این حزب را اطاعت از فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

روح الله صمدی دبیرحزب مؤتلفه استان زنجان نیز حضور در حزب مؤتلفه اسلامی را به علت اطاعت از مقام ولایت و دفاع از حریم ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی یک افتخار و عبادت دانست.

صمدی خاطرنشان کرد: معتقدم حضور در حزب مؤتلفه بهعنوان ولاییترین حزب، خود عبادت است و در این دوره از زمان انقلاب و نظام اسلامی نیاز به یارانی معتقد دارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به ادامه داشتن مبارزه با استکبار و صهیونیسم، تصریح کرد: فکر و ایده حضرت امام در مبارزه همیشگی با صهیونیسم بعد از رحلت امام توسط جانشین خلف صالح ایشان نیز پیگیری شده و پیام آن به گوش مسلمانان جهان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه هنوز آنگونه که باید نتوانستهایم دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم، افزود: ایران با همه قومیتها و با یکدلی و اتحاد خود در دوران دفاع مقدس در مقابل استکبار ایستاده و آن را شکست داد.

سید سعید حسینی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز اهمیت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را بسیارحیاتی و مهم دانست و از اعضای حزب مؤتلفه خواست همچون گذشته درصحنه حضور داشته باشند.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر مهدوی دبیر سابق این حزب تقدیر و جمشید خانی بهعنوان دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان خدابنده معرفی شد.

https://shoma-weekly.ir/Z8QuJZ