شهرستانها

دفاطر موتلفه ی اسلامی

محمد کرمی‌راد در گفتگو با فارس اتحاد و همبستگی بین مسلمانان سنی و شیعه را تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات کنونی جهان اسلام عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) نیز همواره تأکیدات فراوانی بر ایجاد وحدت بین مسلمانان داشتند.
کرمی‌راد:
وحدت در کرمانشاه مشهود است

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمانشاه با بیان اینکه وحدت یکی از مهمترین پارامترهای جهان اسلام است، گفت: مسلمانان می
توانند در سایه وحدت در عرصههای بینالمللی نقشآفرینی بهتری داشته و اجازه ندهند که دشمنان بر آنان نفوذ داشته باشند.

محمد کرمیراد در گفتگو با فارس اتحاد و همبستگی بین مسلمانان سنی و شیعه را تنها راهکار برونرفت از مشکلات کنونی جهان اسلام عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) نیز همواره تأکیدات فراوانی بر ایجاد وحدت بین مسلمانان داشتند.

کرمیراد وحدت را یکی از مهمترین پارامترهای اساسی در جوامع اسلامی برشمرد و گفت: این اتحاد میتواند موجب انس و الفت بین مسلمانان با تأسی از آیات نورانی قرآن شود.

به گفته دبیر حزب مؤتلفه استان کرمانشاه، امروز فرمایشات امام راحل درباره اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی چهرهای روشن دارد و ما از یک طرف با برخورد برخی از دولتها مواجه بوده و از سویی دیگر با عملکردهای غلط برخی از گروهها و شخصیتها برخورد میکنیم.کرمی راد یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وحدت بین نیروهای همفکر و همنظر بهطور کامل دیده میشود و در استان کرمانشاه نیز وجود دارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان جنوبی:
وحدت شیعه و سنی مقطعی نیست

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهندسی کردن گروههای تکفیری، وهابیت و داعش توسط استکبار جهانی و اسرائیل انجام میشود.

حجتالاسلام محمدعلی تابعی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: مسئله وحدت مذاهب مختلف اسلامی یک بحث سیاسی، اجتماعی و مقطعی نیست، بلکه وحدت بین شیعه و سنی موضوعی دینی و در طول زمان است.

وی افزود: در اسلام با مذاهب مختلف مشترکاتی داریم که اگر به آنها توجه کنیم، متوجه میشویم که در خیلی از باورهای دینی با دیگر مذاهب مشترک هستیم و همه به خداوند، قرآن و پیامبر ایمان داریم.

امامجمعه موقت بیرجند گفت: وحدت شیعه و سنی مقطعی نیست زیرا نوع نگرشهای مختلف مذهب ممکن است موضوعاتی قابل بهرهبرداری باشد.

تابعی افزود: استکبار جهانی به دنبال اختلاف در کشورهای مسلمان است تا هم از منافع سیاسی و هم از منافع مادی برای خود استفاده کنند و در طول تاریخ به دنبال این بودند تا برای نفوذ در کشورهای اسلامی و رخنه در بین مسلمانان اقدام کنند.

برکات سفر یزد امام خامنهای

وبلاگ دفتر یزد حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به دوازدهم دیماه سالروز تشریف فرمایی رهبرمعظم انقلاب به استان کهن یزد؛ نوشت: ره آورد این سفر تاریخی درابعاد مختلف درخشید. چه رهنمودهای انقلابی وتربیتی درجمع نخبگان، دانشجویان وخانوادههای شهدا و عموم مردم و چه دردیدار سرزده با چند خانواده شهید در این نوشته با اشاره به یادگارهای مادی این سفر پرخیر متذکر شده است: خوشبختانه مصوبات سفر درهمه زمینههای عمرانی شهرها، روستاها، ورزشی، دانشگاهی بهداشتی تا سال ۹۱ به نسبت صد در صد به مرحله اجرا درآمده و امید است انجام پروژههای دیگری مربوط به مطالعات واجرای کارهای عمرانی، راهسازی راه آهن و... که مورد توصیه وتأکید مقام معظم رهبری قرارگرفت، باپیگیری مسئولان درمرحله اجرا قرار گرفته و برکت این سفر تداوم یابد.

بلادیان:

آمریکا فناوری ارتباطات را در مسیر باطل به کار گرفته است

سید موسی بلادیان با اشاره به حضور پررنگ رسانههای ماهوارهای در خوزستان اظهار داشت: امروزه بسیاری از فعالیتهای ارتباطاتی، تلفن همراه، تلویزیون، رادیو، اینترنت و امثال آن وابسته به ماهواره است. دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خوزستان با اشاره به سنگ اندازیها در مسیر ایران افزود: آمریکا و متحدان غربی آن از گسترش فناوری ارتباطات و اطلاعات در میان کشورها و ملتهای همسو که تحت نفوذشان هستند حمایتهای جدی میکنند و حتی آنها را به بهره گیری از این فناوریهای نوین در فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی، مالی و پولی خود ترغیب مینمایند و از طرفی تلاش میکنند که کشورهای دیگر به چنین تکنولوژیهایی به ویژه در حوزه امنیت شبکه، دست پیدا نکنند تا همچنان در انحصار خود آنها باقی بماند.


https://shoma-weekly.ir/zVr6vC