شهرستانها

دشمن منتظر خطای مردم و مسئولان در انتخابات است

پس از حضور و مشارکت پرشور در انتخابات آنچه که باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد انتخاب اصلح است.


دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و عضو جبهه متحد اصولگرایان این استان از درصد بالای موفقیت این جبهه در این استان و رویکرد مردمی به آن در انتخابات خبر داد.
سید علی‌محمد دانشی اظهار کرد: هرچه به موعد برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و شوق مردمی برای شرکت در این رزمایش دشمن‌شکن بیشتر می‌شود.
وی از آن جهت انتخابات را رزمایش لقب داد که دشمن اکنون بیش از هر چیز منتظر کوچک‌ترین خطای مردم و مسئولان در این انتخابات است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید به گونه‌ای در این انتخابات رفتار کنیم که دشمن نتواند به خواسته‌های شوم خود که همانا بد جلوه دادن حضور مردم و نوع انتخاب بوده، دست یابد.
این فعال سیاسی ابراز داشت: پس از حضور و مشارکت پرشور در انتخابات آنچه که باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد انتخاب اصلح است.
دانشی اصلح بودن را در وهله نخست مربوط به ولایتمداری نامزدهای انتخاباتی دانست و بیان کرد: نماینده‌ای می‌تواند برای این استان اثرگذار باشد که بتواند به درستی درد این مردم را به مسئولان ارشد کشور انتقال دهد که برای این کار به مردانی بزرگ و صاحب فن نیاز داریم.

https://shoma-weekly.ir/4aPVYZ