اندیشه

دشمن به دنبال نفوذ در ادراک سیاسیون است

رئیس ‌دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: هدف دشمن از شکل‌گیری اغتشاشات، سرنگونی و در مرحله‌ای نفوذ در ادراک سیاسیون، تصرف فرهنگی مردم، تردید در صداقت، حقانیت، موفقیت و مشروعیت نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی شاهرودی در جمع طلاب و فضلای شاهرودی مقیم قم، ضمن اشاره به اوضاع کنونی جامعه، گزارش سنتکام به پنتاگون در رابطه ‌با پیشرفت‌های ایران اسلامی و کنترل‌ناپذیری ایران را مورد توجه قرارداد و اذعان داشت: نقشه شوم براندازی نظام اسلامی به‌منظور کنترل پیشرفت‌های ایران مقتدر است.

وی به جلسات مشترک سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی و دولت‌های مزدور منطقه با عناصر تجزیه‌طلب و خودفروخته ایرانی اشاره کرد و ابراز داشت: قدرت و ظرفیت بالای دفاعی و نظامی و نیز تأثیرگذاری پهپادها و موشک‌های ایرانی از مهم‌ترین نکاتی بود که صحنه نبرد را دگرگون و متحول نموده است.

رئیس ‌دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا ارتقای غنی‌سازی به ۶۰ درصد و استقرار دولت انقلابی معتقد به مبانی و پایند به اصول و ارزش‌های اسلامی را از دیگر محورهای گزارش سنتکام برشمرد و ورود ایران به باشگاه کشورهای عضو شانگهای و آغاز تثبیت و کاهش روند صعودی قیمت‌ها را از دیگر نگرانی‌های غرب نسبت به اثرناپذیری تحریم‌ها در ایران اشاره کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی به پیام‌های امریکایی‌ها بعد از شکست توطئه سرنگونی نظام اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: هدف دشمن از شکل‌گیری اغتشاشات، سرنگونی و در مرحله‌ای نفوذ در ادراک سیاسیون، تصرف فرهنگی مردم، تردید در صداقت، حقانیت، موفقیت و مشروعیت نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی با اشاره به این که در دوران فتنه و اغتشاش برخی از جوانان، نوجوانان و فرزندانمان در دام طعمه استکبار گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: در این اغتشاشات هر نوع نماد دینی مورد هجمه قرار گرفت و علی‌رغم جمعیت کم، هیاهوی زیادی در کشور ایجاد کردند.

وی با بیان این که اغتشاشگران همواره به دنبال کشته‌سازی و افزایش تلفات انسانی بودند که با مدارا و مدیریت نیروهای امنیتی این نقشه شومشان ابتر ماند، روایت‌سازی غلط و شکل‌گیری شبکه‌های محله محور برای انحطاط جوانان و دانشجویان را از پدیده‌های شوم دشمن در تخریب بعد اجتماعی و علمی ایران مقتدر دانست.

رئیس‌ دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا ضمن اشاره به چگونگی خنثی‌شدن فتنه و با بیان این که هدایت‌ها و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار مؤثر بود، اظهار داشت: دشمنان اسلام، انقلاب و کشور، در ایجاد فتنه و همراهی لایه اصلی مردم دغدغه‌مند و معترض ناکام ماندند.
https://shoma-weekly.ir/UarLdY