شهرستانها

دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین توده های مردم است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان به ویژه تبریز قهرمان همچون همیشه با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حضرت آیت الله مجتهد شبستری در روز 8 دی در حماسه بصیرت و پیوند امت و ولایت پیشگام شد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان به ویژه تبریز قهرمان همچون همیشه با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حضرت آیت الله مجتهد شبستری در روز 8 دی در حماسه بصیرت و پیوند امت و ولایت پیشگام شد.

رحیم جهانی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه "شما" با یاد آوری یوم الله 9 دی گفت: نهم دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلابشان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران گردید.

وی با یادآوری مجدد اینکه رهبر معظم انقلاب از فتنه ۸۸ با عنوان "بیماری” یاد کردند و فرمودند ۹ دی ملت ایران را "واکسینه” کرد، افزود: این تعبیر نشان میدهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که میتوان از آن در آزمونهای آینده بهره برد. اگر چه در بحران سال ۸۸ هزینه سنگینی در آن روزهای پر التهاب به نظام وارد شد و چهره نظام مخدوش گردید، لیکن به فضل الهی، مواهب زیادی را نیز با خود به همراه داشت که در این راستا برنامه ریزی ۱۰ ساله تمامیت کفر علیه ملت خدا جوی ایران نقش بر آب شد.

دبیر حزب مؤتلفه آذربایجان شرقی لزوم عبرت آموزی از این حادثه تلخ را مورد تاکید قرار داد و گفت: اولا باید به رهبری بی نظیر انقلاب مباهات کرده و خدا را برای داشتن نعمت بزرگ ولایت شکر گذاری کنیم. رهبری شجاع و بصیر که به سلامت کشتی نظام را در دریای مواج و پرتلاطم از خطرها محفوظ داشته است. ثانیا نقش کلیدی مردم در حضور به هنگام در صحنه را باید قدر دانست ملتی که شایسته بهترین ها هستند و بر مسئولین نظام است که توجه شایسته و خدمت در خور شان این ملت فداکار را انجام دهند.

وی اضافه کرد: با بصیرت در دشمن شناسی می توان از ماهیت فتنه های ۷۸ و ۸۸ فهمید که دشمنان داخلی و خارجی در پی چه اهدافی هستند بنابراین همگان دیدند که از بین بردن اسلام ناب تنها هدف مستکبران جهان است. بطوریکه در وقایع اخیر و در صحنه نقض توافقنامه
هسته ای موسوم به برجام نیز دیدیم که امپریالیسم و در راس آن آمریکای جنایت کار دست از خوی استکباری خود برنداشته و همواره درصدد آن هستند تا با ایجاد شکاف بین توده های ملت، از هر طریق ممکن به این نظام مردمی و برآمده از اسلام ناب ضربه وارد کنند.

جهانی با بیان اینکه پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است، تصریح کرد: علت اینکه دشمنان با بهکارگیری انواع توطئهها و ترفندها میخواهند جایگاه ولایت فقیه را زیر سوال ببرند، ناشی از داشتن جایگاه ویژه ولایت در قلوب مسلمین است.وی در ادامه با اشاره به روز حماسه تاریخی 8 دی تبریز و 9 دی در برابر فتنه هشتادوهشت که به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، گفت: آذربایجان به ویژه تبریز قهرمان همچون همیشه با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حضرت آیتالله مجتهد شبستری در روز 8 دی در حماسه بصیرت و پیوند امت و ولایت پیشگام شده و انزجار خود را از فتنهگران اعلام کردند.

دبیر حزب مؤتلفه استان با تاکید بر نقش بیبدیل مقام عظمای ولایت امام خامنهای در خنثی کردن توطئههای دشمنان به ویژه فتنه پیچیده و خطرناک 88 ونقش حضرت آیتالله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز در خلق حماسه 8 دی تصریح کرد: ولایت فقیه محور اصلی و پشتیبان محکم انقلاب اسلامی است واقتدار و بینش عمیق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سبب خنثی شدن تمام توطئههای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، عزت و سرافرازی انقلاب را موجب شده است. جهانی در خاتمه با اعلام اینکه حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی درسالگرد این روز بزرگ تاریخی، همگام با امت بزرگوار ورهبرمعظم انقلاب اسلامی ،ضمن
گرامی داشت حماسه 8 دی تبریز و 9 دی باردیگر برآرمان های انقلاب اسلامی تاکید داشته وبیعت خودرا با مردم ورهبری تجدید می نماید، افزود: از مسئولان و دولتمردان و نمایندگان مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم خالصانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری نظام پیشقدم بوده و یادشان باشد که مردم انقلابی و هوشیار ایران، تنها دل در گرو اسلام و رهبری دارند و با هیچ کس عهد و پیمان ابدی نبسته
اند بطوری که در 9 دی صدای هل من ناصر بلند نشد، ولی فریاد لبیک یا حسین تا آسمان بگوش رسید.

https://shoma-weekly.ir/qPRILb