شهرستانها

دشمن با طرح مسئله شورای رهبری به‌دنبال تضعیف جایگاه رهبری است

افرادی که مسئله شورای رهبری و نظارت بر رهبری را مطرح می‌کنند به‌دنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند و این مسائل نیز بیشتر از سوی جریان اصلاح‌طلب مطرح شده است.
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمنان بهدنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند، گفت: مقام معظم رهبری همواره کمککننده دولتها بودهاند و جلوی انحراف دولتها را با تدابیر خودشان گرفتهاند.

حجتالاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ما بهدنبال اسلامی تحولآفرین هستیم، تصریح کرد: مسئله اصولگرایی در جامعه بهعنوان یک جریان سیاسی است که چندین سال فعال است.

ابراهیمی با بیان اینکه شرایط برای حضور اصولگرایان و اصلاحطلبان در انتخابات یکسان است، گفت: فردی که در فتنه 88 نقش داشته به طور مسلم جایی در انتخابات نخواهد داشت.

ابراهیمی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند، تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره کمککننده دولتها بودهاند و جلوی انحراف دولتها را با تدابیر خودشان گرفتهاند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکنون با قدرت عمل کردهاند و اگر مشکلی در کشور دیده میشود مربوط به کمکاری سایر قوا است.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: افرادی که مسئله شورای رهبری و نظارت بر رهبری را مطرح میکنند بهدنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند و این مسائل نیز بیشتر از سوی جریان اصلاحطلب مطرح شده است.

https://shoma-weekly.ir/R6LJv1