شهرستانها

دشمن با سرگرم سازی نیروهای ارزشی سعی در پیاده سازی نقشه های خود دارد

دشمن با سرگرم سازی نیروهای ارزشی به فعالیتهای جنبی و به وجود آوردن فضای غفلت از ارزشها و اصول، سعی در پیاده سازی نقشه های شوم خود دارد.وی تأکید کرد: یکی از شگرد ها و ترفندهای حساس دشمن، ورود افراد نا اهل به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این حرکتهای منافقانه از دیرباز شروع شده و امروز نیز با شدت بیشتری ادامه دارد.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در دیدار با دبیر، و  اعضای حزب مؤتلفه اسلامی شهرستانهای ورامین و پیشوا که در دفتر امام جمعه قرچک برگزار شد، ضمن تبیین شرایط و موقعیت سیاسی و مذهبی شهرستانهای ورامین و پیشوا افزود: دشمن با سرگرم سازی نیروهای ارزشی به فعالیتهای جنبی و به وجود آوردن فضای غفلت از ارزشها و اصول، سعی در پیاده سازی نقشه های شوم خود دارد.وی تأکید کرد: یکی از  شگرد ها و ترفندهای حساس دشمن، ورود افراد نا اهل به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این حرکتهای منافقانه از دیرباز شروع شده و امروز نیز با شدت بیشتری ادامه دارد.
وی خطاب به اعضای حزب موتلفه و ائتلاف پیروان ولایت شهرستانهای ورامین و پیشوا گفت: معیار ثمربخشی و موفقیت نیروهای ارزشی در یک منطقه زمانی مورد تأیید است که این گروه در جامعه تأثیرگذار بوده و صحبتهای آنها جایی در میان مردم داشته باشد.
امام جمعه قرچک اضافه کرد: صرف نوشتن چند کتاب و نوشته و مقاله که مردم عوام اعتنایی به آنها ندارند و ارتباطی با آن  برقرار نمی کند، نمی توان ارزشی نامید.
وی تصریح کرد: ارزشی ها اگر کار مثبتی در فعالیتها وجود دارد تقویت کنند واگر کار منفی انجام شده است منع کنند؛ در حرکتهای ضد ارزشی که در شهرستان صورت می گیرد، نیروهای مؤمن و انقلابی باید وسط میدان بیایند؛ صرف ناراحت بودن کافی نیست، باید فعالیت کرد و از هیچ کس نترسید.
حجت الاسلام اسماعیلی یاد آور شد: ریزش نیروهای زاویه دار با معیارهای نظام و رویش نیروهای جوان و تازه وارد، باید پویا باشد؛ حزب اللهی ها باید تأثیرگذار باشند و جوانان به سبب انرژی و شادابی شان تأثیرگذارترین نیروهای هر مجموعه هستند.
وی ادامه داد: نباید خودمان را با آمارهای گذشته گول بزنیم؛ واقعیت این است که به رغم برخی رشدهای چشمگیر و خیره کننده، در برخی حوزه های دیگر موفق نبودیم و این موارد باید اصلاح بشود که یکی از مهمترین آنها جذب خیل وسیع جوانان به احزاب سیاسی و تفکراتی همسو با جریانات انقلابی و در راستای آرمانهای نظام است.
وی بیان داشت: امروز باید نیروهای ارزشی از سایه بیرون بیایند زیرا با محافظه‌کاری هیچ چیز حل نمی شود، تا زمانی که نیروهای انقلابی از ترس منافقان هوچی در سایه باشند وضعیت شهرستان به همین منوال است.
حجت الاسلام اسماعیلی افزود: اتحاد اندیشه و رأی نیروهای ارزشی در جهت رسیدن به هدف واحد بسیار مهم است، در میادین آزمون و انتخابات نباید این نیروها تعصبات قومی و تفکرات خشک داشته باشند؛ مراقب باشید در صفوف مردم شکاف ایجاد نشود و عده ای با گرایشهای منفی به سمت جناح های مخالف نظام و ولایت حرکت نکنند.
وی هشدار داد: عده ای هستند برای منافع و مطامعشان این شهر را به جان آن شهر و این روستا را به جان آن روستا می اندازند، به شدت مراقب این افراد باشید زیرا منافقان چنین رویه ای دارند؛ اگر کسی با ظاهر نیروهای ارزشی این چنین رفتار کرد، مطمئن باشید از خارج از مجموعه نظام برای ضربه زدن به آرمانهای نظام خط می گیرد.
وی با تأکید بر جذب قشر جوان به بدنه احزاب و تشکلهای کشور گفت: جذب جوانان در موفقیت احزاب بسیار مؤثر است؛ مقابله با تهاجم فرهنگی با شناخت و تجربه دیروز و انرژی جوانان امروز میسر می شود، پس هرگز از جوانان به عنوان بازوهای فعال مجموعه های ارزشی غافل نشوید.
حجت الاسلام اسماعیلی در پایان سخنانش گفت: امروز احزاب و ائتلافهای مذهبی  به جای غفلت باید در پی شکل دهی سبک زندگی اسلامی در حوزه های آداب و رسوم خانوادگی و اجتماعی، اخلاق اجتماعی و مراودات و تعاملات اقشار مختلف مردم با یکدیگر، سبک زندگی در فعالیتهای اجتماعی و مشارکت مردم در مقاطع خاص، الگوی فرهنگ شهری، روستایی و عشایری، مهاجران، سبک زندگی در فعالیتهای اقتصادی، جلوه های فیزیکی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، دکوراسیون و لوازم منزل، دفاتر کار، مدارس و دانشگاه ها باشند.
در ادامه این دیدار، محمد مهماندوست دبیر حزب مؤتلفه اسلامی و ائتلاف پیروان ولایت شهرستانهای ورامین و پیشوا ضمن تأیید سخنان امام جمعه قرچک گفت: با تأکید بر اجرایی شدن فرمایشات امام جمعه قرچک، قول می دهم تمامی تلاش خود را برای تدوین برنامه های مؤثر در جذب نیروهای جوان و ارزشی و همچنین اتخاذ موضع شفاف تر نسبت به برخی حرکتهای منافقانه بنمایم.

https://shoma-weekly.ir/HsIS2V