زنان

دشمنان نظام با تمام مهره‌های خود وارد میدان شده‌اند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنان نظام با شعار دوگانه سازی سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، حتی به حریم خانواده را دارند، تا حرمت خانواده از بین برود و در این برنامه‌هایی که اجرا می‌کردند نفرت سازی در جامعه را ترویج دادند.

لاله افتخاری اظهار داشت: معاندین و منافقین که در گوشه و کنار جامعه پنهان شده بودند با کوچکترین موضوع از پناهگاه خود بیرون آمدند و چهره واقعی خود را نشان دادند و در این شرایط است که افراد خودی و غیر خودی مشخص می‌شود.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد محور استقامت، مقاومت و وحدت پایدار باشد تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان نظام با تمام مهره‌های خود آمدند و علاوه بر وارد کردن زنان به میدان، در گوشه و کنار این سرزمین جنگ احزاب و جدایی طلبی به راه انداختند.

افتخاری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف موفقیت چشمگیری بدست آورده است و توانسته به عرصه رده‌های بالای علمی در جهان دست یابد و مشاهده می‌کنید که در حوزه دفاعی و پهپادی جزو کشور‌های برتر جهان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با شعار و محور دوگانه سازی سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی و به حریم خانواده را دارد که در این دوگانه سازی حریم خانواده و حرمت زن را هدف قرار دادند تا حرکت خانواده از بین برود و در این برنامه‌هایی که اجرا می‌کردند نفرت سازی در جامعه را ترویج دادند.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام با استفاده از فضای مجازی سعی در تفرقه انگیزی و ایجاد آشوب در کشور داشتند و از همین طریق فتنه سازی را در جامعه ترویج دادند.

افتخاری در پایان ضمن حمایت از نیروی انتظامی بر ضرورت ایجاد فضای آزاد در دانشگاه‌ها برای بیان مشکلات تاکید کرد.

https://shoma-weekly.ir/Qit4YC