شهرستانها

دشمنان اسلام به آخر خط رسیده‌اند

دشمنان اسلام در برابر اسلام عزیز به آخر خط رسیده‌اند و دیوانه‌وار راه چاره را در توهین و اهانت به مقدسات اسلامی یافته‌اند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: دشمنان اسلام در برابر اسلام عزیز به آخر خط رسیده‌اند و دیوانه‌وار راه چاره را در توهین و اهانت به مقدسات اسلامی یافته‌اند.
نادر مقدسی  در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: انتشار فیلمی اهانت‌آمیز علیه ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط سازندگان اسرائیل غاصب و آمریکایی‌های خبیث دل هر مسلمان حقیقی را در جای جای جهان به درد آورد و بار دیگر خشم انقلابی و غیرت دینی آنان را به جوش آورد.
وی تصریح کرد: ساخت این فیلم ثابت کرد دشمنان اسلام در برابر اسلام عزیز به آخر خط رسیده‌اند و دیوانه‌وار راه چاره را در توهین و اهانت به مقدسات اسلامی یافته‌اند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: هر انسان عاقلی می‌داند که این گونه اقدامات مذبوحانه، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل اسلام ناب به استیصال رسیده‌ و جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد(ص) را در پیش گرفته‌اند.
مقدسی بیان داشت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، غافل از اینکه تنها دستاورد این توهین و جسارت، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و موجب افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمین جهان و تقویت موج بیداری اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه این اقدام نابخردانه که خشم انقلابی ملل مسلمان جهان را به دنبال داشته خاطر نشان ساخت: برای انتقام‌گیری از موج عظیم بیداری اسلامی و دینی است که منطقه عمومی خاورمیانه و شمال آفریقا تا قلب آمریکا و اروپا را در نوردیده و نشانگر عصبانیت بیش از پیش سردمداران کفر جهانی از تغییر وضعیت عمومی جهان به نفع دین‌گرایی و اسلام‌خواهی و استکبارستیزی جوامع بشری است.

https://shoma-weekly.ir/1JGQGN