شهرستانها

دست چدنی آمریکا این بار در سراوان

یک بار دیگر جنایتی بزرگ در جنوب شرق کشور عزیزمان ایران رخ داد و همانگونه که اعلام شد،گروه موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این جنایت در سراوان را بر عهده گرفته است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یک بار دیگر جنایتی بزرگ در جنوب شرق کشور عزیزمان ایران رخ داد و همانگونه که اعلام شد،گروه موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این جنایت در سراوان را بر عهده گرفته است. 

غلام محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار هفته نامه شما افزود: متاسفانه این گروه منحرف این اقدام جنایت کارانه را موفق و پیروز توصیف کرده و وقیحانه اعلام کرده که به این گونه کشتارها ادامه خواهد داد.

وی در ادامه یادآور شد اینکه رهبر موسوم به جیش العدل را به عنوان ریگی دوم عنوان می کنند، حرف درستی نیست چراکه این شخص و خود عبدالمالک ریگی و بقیه کسانی که با انگیزه نوکری آمریکا اقدام به چنین جنایاتی می کنند، در واقع همان سلفی ها و وهابی هایی هستند که پشت اینها آمریکا و اسرائیل قرار گرفته است و اینها پرورش یافته وهابیت هستند و به طور مسلم توسط دشمنان واقعی اسلام و مسلمین  تغذیه می شوند.

وی تاکید کرد: مردم غیور سیستان و بلوچستان، از این جنایتی که رخ داد نه تنها وحشتی به دل راه ندادند بلکه میزان تنفرشان نسبت به این بدخواهان بشریت چند برابر شد. لذا کلیه نهادها و امام جمعه محترم استان و قشر وسیعی از مردم استان همگی و یکپارچه این عمل غیر انسانی را محکوم کردند.

https://shoma-weekly.ir/6Ytwlz