ورزش

در رثای زنده یاد هادی نوروزی

معرفت آبی‌ها در همدردی با پرسپولیسی‌ها باعث شد تا «محسن بنگر» مدافع با تجربه قرمزها به حرف آید و عنوان کند: «جلوی معرفت استقلالی‌ها کم آوردیم. دیگر کوچک‌ترین کری با آبی‌ها ندارم...
مهدی یکتا- مرگ دقالباب نمیکند. مرگ خبر نمیکند و همیشه هم بی هوا و بدون اطلاع قبلی میآید! درگذشت ناگهانی مرحوم «هادی نوروزی» هم بار دیگر ثابت کرد که مرگ از رگگردن به همه ما نزدیکتر است.

این اتفاق گرچه بسیار تلخ، ناگوار و دردناک بود؛ اما درسهایی نیز در برداشت که قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم. استقلالیها که همواره با پرسپولیس کرکری داشتند و برای هم رجز میخواندند در این واقعه تاسفبار متحد شدند و نشان دادند زیباییهای فوتبال بیشتر از سیاهیهای آن است. مطبوعات ورزشی کشور برای یک روز هم که شده رقابت را کنار گذاشته و با تیتر مشترک «24ابدی» روی کیوسک رفتند.

معرفت آبیها در همدردی با پرسپولیسیها باعث شد تا «محسن بنگر» مدافع با تجربه قرمزها به حرف آید و عنوان کند: «جلوی معرفت استقلالیها کم آوردیم. دیگر کوچکترین کری با آبیها ندارم...»

همه اینها از زیباییهای فوتبال و دستاورد یک اتفاق تلخ بود؛ اما حادثه دردناک فوت کاپیتان فقید پرسپولیس اتفاقات زشتی هم در پی داشت.

1- گروهی که نمیتوان اسم آنها را انسان گذاشت برای کسب منافع مادی دست به هر کاری زدند. این افراد سوء استفادهگر با ارسال پیامک با مضمون «علت درگذشت کاپیتان تیم محبوب... هر پیامک 35 تومان!» جامعه فوتبال و پرسپولیسیها را متاسف کرده و باعث تکدر خاطر بازماندگان شدند.

2- آقایانی که هیچ بویی از انسانیت نبردهاند در روز مراسم تشییع پیکر مرحوم «هادی نوروزی» در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی کردند! این دوستان برای ورود عزاداران کاپیتان فقید پرسپولیس به پارکینگ خودروها نفری 8 هزار تومان دریافت کرده و وقتی دیدند چه اشتباه بزرگی مرتکب شدهاند به جای عذرخواهی، تمامی تقصیرات را گردن عدهای از خدا بی خبر! انداختند. متاسفانه هیچ برخوردی هم با مدیران صورت نگرفت و...

3- زشتترین اتفاق هم در فضای مجازی و برخی سایتهای نامعتبر به وقوع پیوست. گروهی افراد
بی ملاحظه، بدون در نظرگرفتن وضعیت خانواده مرحوم «نوروزی» عکس و فیلم
هایی از همسر آن خدا بیامرز منتشر کرده و به شایعهپراکنی پرداختند. توجه کردید؟ این افراد حتی به خانواده داغدار کاپیتان فقید پرسپولیس هم رحم نکرده و بحث کری خوانی همسر مرحوم «هادی نوروزی» برای آبیها! آن هم در روز تشییع پیکر شوهر را پیش کشیده و سکه دروغ ضرب کردند تا همه دلسوزان فوتبال را آزرده کنند.

و... اتفاقات دیگری از جمله مزاحمان عکس سلفی! در مراسم ترحیم آن مرحوم نیز باعث آزردگی اهالی فوتبال شد که مجالی برای پرداختن به آن نیست و خلاف آن که درگذشت زنده یاد «هادی نوروزی» ما را به یاد شعر معروف مولانا انداخت: «از دیو و دد ملولم ... انسانم آرزوست»

https://shoma-weekly.ir/Scr1nu