شهرستانها

در انتخابات باید به اهداف شهدا توجه کنیم

شجونی: در انتخابات باید به اهداف شهدا توجه کنیم چرا که شهدا در روز قیامت طلبکارانه ایستاده اند.اگر مسئولان به طور درست و صحیح به مسئولیتشان عمل نکنند بدهکار شهدا ومردم هستند

حجت الاسلام شجونی در همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان شهرستان آمل با اشاره به روند انتخابات گفت: باید به اهداف شهدا توجه کنیم .چرا که شهدا در روز قیامت طلبکارانه ایستاده اند.اگر مسئولان به طور درست و صحیح به مسئولیتشان عمل نکنند بدهکار شهدا ومردم هستند چرا که به فرمایش حضرت امام (ره)اگر این شهدا نبودند ما در گوشه گورستانها خوابیده بودیم.
وی با یاد آوری نقش مردم در خنثی کردن توطئه های دشمنان گفت: دشمن دست از توطئه بر نمی دارد و از اینرو باید با بصیرت کامل در صحنه حضور داشت. در زمان انقلاب  با حضور  حضرت امام مردم در صحنه بودند و در حال حاضر نیز با وجود رهبر فرزانه در تمامی صحنه ها مردم حضور دارند. لذا تمامی فتنه های دشمنان وفتنه گران مشکوک ومنسوخ شده وخواهد شد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تخلفات اقتصادی وسیاسی برخی عناصر کانون قدرت و ثروت گفت: کسانی که وام میلیاردی می دهند و می گیرند از اسراییل وآمریکا بدترند . چرا که حضرت علی (ع) چهار عامل نابودی دین را ظلم به مردم، حیف ومیل بیت المال مسلمین ، فامیل بازی ، رشوه خواری اعلام فرمودند.
وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی از محل بیت المال که مورد انتقاد رهبری نیز قرار گرفت؛ افزود: کسانی که هر شب هزار تا شام می دهد این پول را ازکجا می آورند، چرا باید با ظلم و رشوه و پارتی بازی وکیل مجلس رای بگیرد؟
حجت الاسلام شجونی با ذکر یاد ونام بزرگان وعالمان شهرستان آمل از جمله حضرت علامه حسن زاده آملی وحضرت آیت ا.. جوادی آملی بیان داشت : مردم در   شهر هزار سنگر آمل یک بارجگر منافقان را  در حماسه بزرگ ششم بهمن سوزاندند؛ مردم آمل دینشان را به نظام وانقلاب به درستی ادا کردند   امروز نیز با حضور در سر صندوق های رای و با انتخاب اصلح وشایسته در صندوق های رای حماسه ای پر شور آفریدند.

https://shoma-weekly.ir/3ttU3g