اقتصاد

درونزایی اقتصاد کشور را جایگزین امید به اروپا کنید

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: همه احزاب، گروها و جریان های سیاسی باید سخنان رهبر انقلاب را نصب العین رفتارهای خود قرار بدهند و بدانند کشور در وضعیتی نیست که تاب تحمل دعواهای جناحی را داشته باشد.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز،، با اشاره به ضرورت آمادگی در مقابل فتنه های جدید در آینده اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود صریحا هشدار دادند که ممکن است در سال ۹۸ فتنه ای جدید از سوی دشمنان در راه باشد، باید توجه کنیم که هشدار معظم له مبتنی بر ارزیابی علمانه و دقیق ایشان نسبت به حوادث داخلی و خارجی است و صرفا یک تحلیل صرف نیست.

وی بر همین اساس افزود: دشمنان در سال ۹۶ و ۹۷ همه توان خود را به کار گرفتند تا در تهران و شهرستان‌ها آشوب به راه بیندازند اما با بصیرت مردم، صف اعتراضات معیشتی از صف اعتراضات عناصر ضدانقلاب جدا شد اما باید توجه کنیم با خنثی شدن این توطئه ها آنها مجددا طراحی های دیگری را انجام می دهند و هیچ وقت از اقدامات خود دست نخواهند کشید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تحریم های جدید آمریکا برای ناراضی کردن مردم از نظام و انقلاب است، بیان کرد: مسئولان دولت باید توجه داشته باشند که مردم مشکلات جدی معیشتی و اقتصادی دارند و از طرفی دشمنان هم به همین ناراضی سازی مردم امید بسته اند. پس باید توجه کنیم که حل مشکلات معیشتی مردم یک ضرورت جدی است.

وی تصریح کرد: مسئولان باید به طور جدی درونزایی اقتصاد کشور را آغاز کنند و دیگر به اروپایی ها هم دلبستگی نداشته باشند چراکه اگر قرار بود اتفاقی بیفتد تاکنون رخ داده بود اما آنها هم تنها به دنبال خرید زمان هستند.

ترقی تاکید کرد: همه احزاب، گروها و جریان های سیاسی باید سخنان رهبر انقلاب را نصب العین رفتارهای خود قرار بدهند و بدانند کشور در وضعیتی نیست که تاب تحمل دعواهای جناحی را داشته باشد. امروز توطئه دشمنان جدی است و ماهم باید آماده مقابله با دسیسه های تازه را داشته باشیم.

https://shoma-weekly.ir/TtkVpI