شهرستانها

دانشگاه مکان تطهیر فتنه گران نیست

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان گلستان: مسئولین دانشگاه در استان باید برای حضور برخی عناصر فتنه گر پاسخگو باشند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان گلستان: مسئولین دانشگاه در استان باید برای حضور برخی عناصر فتنه گر پاسخگو باشند.

ذبیح اله رضایی گفت: اخیرا در دو دانشگاه استان گلستان از عناصر فتنه گر برای سخنرانی دعوت کردند که نفس عملکرد اینها جای تعجب دارد و باید در این ارتباط به مردم ایثارگر و شریف استان پاسخگو باشند.

وی افزود: عناصری که در جریان فتنه سال 88 همگام با امریکا و منافقین به همه مقدسات دینی و مذهب تشیع و به عزای امام حسین (ع) اهانت آشکار کردند و به دنبال براندازی نظام بودند این فرصت را پیدا می کنند که در دانشگاه های استان که محل تعلیم و تربیت آینده سازان کشور می باشد، خودی نشان دهند و این تاسف برانگیز است.

رضایی ادامه داد: آیا دعوت از این افراد منحرف با اندیشه های منحطی که هماهنگ با غرب است و غربزدگی ماهیت آنها را تشکیل می دهد باعث تطهیر آنها برای فراهم آوردن ضربات دیگر از جانب این دشمنان نظام و جمهوری اسلامی نیست؟ جای تعجب است که روسا و مسئولان این دانشگاهها بدنبال پیاده کردن سیاست های فتنه گران هستند .

وی اضافه کرد: اگر بحث فکری است چرا از جریان های طرفدار انقلاب اسلامی برای مناظره بااین افراد دعوت نمی شود بدیهی است در اندیشه این افراد، دانشگاه مستقل اسلامی جایگاهی ندارد لذا وزارت فرهنگ و آموزش عالی باید فکری به حال ر وئسای این دانشگاهها کند.

https://shoma-weekly.ir/moDZMo