شهرستانها

دانشگاه بوشهر جولانگاه فتنه‌گران نشود

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: سخنان رهبری درباره دانشگاه‌ها باید منشور واقعی اساتید و دانشجویان باشد.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: سخنان رهبری درباره دانشگاهها باید منشور واقعی اساتید و دانشجویان باشد.

محمود خدری در نشست شورای سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: قتل عام مردم غزه بزرگترین فاجعه انسانی است که امروز با حمایت کشورهای استعماری توسط اشغالگران صهیونیسم دنبال میشود.

وی افزود: پیروی از قرآن و عترت همیشه چراغ راه انسانهای آزاد اندیش بوده است و ما اگر دستورات قرآن و گنجینه سخنان اهل بیت (ع) عمل کنیم از گزندهای روزگار همیشه در امان خواهیم بود و اگر امروز میبینیم مسلمانان جهان دچار مشکلات فراوان هستند به این دلیل است که از ثقلین دوری کرده و به دستورات آنها عمل نمیکنند.

خدری افزود: داعش خطر جدی برای مسلمانان است و بر همه مسلمانان فرض است که با وحدت و همبستگی این گروه را از خود دور کرده و به مقابله با آن بپردازند، چرا که امروز داعش یکی از هم پیمانان اصلی رژیم غاصب صهیونیستی برای مقابله با اسلام است.

وی در ادامه به وضعیت اسف بار غزه پرداخت و گفت: آنچه امروز در غزه میگذرد فاجعه بزرگ انسانی است که با حمایتهای کشورهای استعماری توسط رژیم غاصب صهیونیستی در حال اجرا است و بر مسلمانان فرض است که دشمن اصلی خود را شناخته و به مقابله با آن بپردازند.

وی به وضعیت سیاسی استان اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان ارشد استان باید دقت کنند و نگذارند استان ولایی و انقلابی بوشهر جولانگاه فتنهگران شود چرا که دانشگاه باید محل امنی برای پژوهش و فناوری علمی اسلامی باشد.

خدری در ادامه افزود: همه باید دستورات مقام معظم رهبری را به عنوان یک منشور اصلی فصل الخطاب بدانند و سخنان معظم له اخیرا درباره دانشگاهها باید منشور واقعی اساتید و دانشجویان و مسئولین دانشگاهی در استان بوشهر باشد.

https://shoma-weekly.ir/yBvnjK