ورزش

خیلی خیلی بعید است

و بالاخره داستان هزار و یک شب به خوبی وخوشی به پایان رسید و هردو قهرمان قصه ما دست در دست هم آنقدر رفتند و رفتند و رفتند تا در افق ناپدید گشتند. و این بود داستان علی دایی و حبیب کاشانی که هندی‌وار به پایان رسید
فردوس عادلی پور- آقا ما که باور کردیم شما هم باور کنید که محمد علیآبادی در پاسخ به این پرسش که آیا واقعاً هیچ اختلاف نظری بین شما و وزارت ورزش وجود ندارد، گفته‌‌‌‌: «اینکه بگوییم اختلافی نیست، درست نیست.» منظور این جای خبر نبود، بقیه‌‌اش مهمه‌‌‌‌: «اما اختلاف نظرها اصولی نیست و همانطور که در جلسه هماندیشی گفتم ما با دکتر عباسی تعامل خوبی داریم». تا این جای کار هم حرفها همه خنثی است اما این یکی دیگه حرف نداره‌‌‌‌: «اگر او دستور دهد من حتی حاضرم استعفا دهم.» نخیر!  تعجّب نکنید، این را علیآبادی گفته و منظورش هم از «او» در این جمله کسی نیست جز وزیر ورزش جناب آقای دکتر محمد عباسی!  ضمناً علیآبادی در مورد اساسنامه کمیته ملی المپیک هم گفته‌‌‌‌: «فکر نمیکنم دیگر باب اختلافنظر وجود داشته باشد و ایرادی به اساسنامه وارد شود. خیلی بعید است که IOC اساسنامه را تأیید نکند.»

من با همه آشتیام

و بالاخره داستان هزار و یک شب به خوبی وخوشی به پایان رسید و هردو قهرمان قصه ما دست در دست هم آنقدر رفتند و رفتند و رفتند تا در افق ناپدید گشتند. و این بود داستان علی دایی و حبیب کاشانی که هندیوار به پایان رسید و در مراسمی که در یکی از رستورانهای تهران برگزار شد علی دایی و حبیب کاشانی پس از مدتها کدورت با هم آشتی کردند. قصهگوی هزار و یک شب ما هم خبر داد که این دو، چند هفته پیش هم در تماسی که به واسطه یکی از دوستان مشترکشان برقرار شده بود، با هم بهصورت تلفنی صحبت کردند. چقدر مهم بود این خبر!  در آن مراسم هم که به همت کریم باقری و امیر قلعهنویی برگزار شده بود، این دو به همراه هادی ساعی و کلی آدم ورزشی دیگر حضور داشتند تا پس از مدتها رابطه شکرآب این دو بهبود یابد و اکنون در همین ستون ما به عنوان کارشناس، پیشبینی میکنیم که اگر رستوران بهتری نسبت به این یکی انتخاب شود، دایی و رویانیان هم با هم بله... مبارکه ان شاا...!  

 

https://shoma-weekly.ir/C7mtEW