شهرستانها

خیز انقلابی در آستانه انتخابات

زنان بوشهری با اقدامات سنجیده و تدابیر لازم و با وحدت، همبستگی و هم‌افزایی زمینه حضور مردم بخصوص خانواده‌های خود را در انتخابات فراهم ساخته، این فرصت را غنیمت شمرده تا با انتخاب آگاهانه، کسی را انتخاب نمایند که به قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب پایبند بوده و هدفی جز خدمت و اعتلای کشور در سر نداشته باشد
مهین غفاری- انتخابات تجلی حضور مردمی با بصیرت و انقلابی است که با حضور خود سبب عزتمندی و عظمت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بینالمللی و موجب سرافکندگی و ناامیدی دشمنان دستنشانده و شیفتگان نظام غربی میشود.

مردم انقلابی ما همیشه با حضور و مشارکت سیاسی خود عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش را رقمزده است مسئولین باید بدانند مردم انقلابی و حماسی درصحنههای مختلف خاصه انتخابات حضورداشتهاند.

با توجه به بیمهریهای که در طول این سالها از جانب دولتمردان صورت پذیرفته آنها برای حفظ نظام اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهدا و ایفای رسالت و تکلیف بزرگی که بر دوش دارند چون موج خروشان گستاخیهای دشمن را پاسخ دادهاند مردم ما مردمی وفادار و شجاع و با بصیرتاند که در طول این چهار دهه گوشبهفرمان ولی و امام خود و رهبر عظیم الشان انقلاب بوده و هستند.

انتخابات نمایش عظیم مردمسالاری دینی است و این نشان از حاکمیت مردم با انتخاب اصلح بر سرنوشت خود است. امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی مردم را صاحبان اصلی نظام دانسته و مشارکت آنان را ضامن تداوم انقلاب بیان داشتهاند چنانکه بر هیچکسی حضور حماسی زنان و نقش بیبدیل آنها از آغاز انقلاب در عرصههای مختلف پوشیده نیست.

چیزی که مهم به نظر میرسد و باید قشر زنان بوشهری به آن توجه وافر داشته باشند این است که فعالیتهای فرهنگیشان باید با هدایت علمای دین و مراجع فرهنگ دینی باشد که یکی از آنها که دارای قدمت و حسن سوابق بوده، حزب مؤتلفه اسلامی است که ما در اینجا از قشر بانوان محترم و متعهد دعوت میکنیم به حلقه انس ما در مؤتلفه اسلامی بپیوندند تا اینکه منسجمتر به راه انقلاب ادامه دهیم.

در این انتخابات نیز زنان فهیم استان بوشهر که جدای از فوج عظیم مردم نیستند، فعالانه و پرتلاش میروند تا بار دیگر ثابت کنند کهتر فند های دشمنان که به شکلهای مختلف سایه بر فرهنگ و اعتقاد و اقتصاد ما انداخته است، کارساز نبوده و نیست.

زنان بوشهری با اقدامات سنجیده و تدابیر لازم و با وحدت، همبستگی و همافزایی زمینه حضور مردم بخصوص خانوادههای خود را در انتخابات فراهم ساخته، این فرصت را غنیمت شمرده تا با انتخاب آگاهانه، کسی را انتخاب نمایند که به قانون اساسی و ارزشهای انقلاب پایبند بوده و هدفی جز خدمت و اعتلای کشور در سر نداشته باشد و درد مردم دردمند را که معمولاً بعد از انتخابات به فراموشی سپرده میشوند، درد خود بداند. عزت و اقتدار ایران و ایرانی و اقتصاد و اشتغال در رأس برنامه ایشان باشد، بهطور خلاصه برای کشور و اداره آن برنامهریزی داشته باشد زیرا گوش مردم ما از وعد ه های انتخاباتی پر است باید انقلابی عمل کند. همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها به انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن تأکید فرمودهاند، هر جا که انقلابی عمل کردیم موفق شدیم.

*مسئول بانوان حزب مؤتلفه اسلامی بوشهر

https://shoma-weekly.ir/8uplIX