شهرستانها

خون شهدای مؤتلفه چراغ راه امروز و فرداهای نسل ما هستند

اگر وظایف دینی و انقلابی خود را بازخوانی کنیم می‌یابیم که اینک ماییم و راه پرافتخارشان در راه مبارزه با فتنه مستکبران و اذناب داخلی شان و جهاد کبیری که سد راه فتنه و نفوذ خواهد بود.
رحیم جهانی دبیر حزب مؤتلفه استان آذربایجان شرقی با اشاره به رسالت بازماندگان شهدا گفت: اینک ماییم و راه پرافتخار شهدای جان برکفمان و بصیرتی که این جوانان عزیز و برومند از دیروز و دیروزها برای ما به یادگار گذاشتهاند تا امروز و فرداها چراغ راه نسل ما باشد. وی ادامه داد: همین یادگارهای گرانبهاست که امروز نسلی را تربیت کرده که بصیرت این نسل خیال مقام عظمای ولایت را راحت نموده است.

جهانی یادآورشد: اگر وظایف دینی و انقلابی خود را بازخوانی کنیم مییابیم که اینک ماییم و راه پرافتخارشان در راه مبارزه با فتنه مستکبران و اذناب داخلی شان و جهاد کبیری که سد راه فتنه و نفوذ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان سرافراز و همه شهدای گرانقدری که از همان سالها تا به امروز در راه برافراشتهشدن پرچم اسلام ناب محمدی جانفشانی کرده و همچنین ارج نهادن به مبارزات و فداکاریهای همه مبارزان این راه پرافتخار خصوصا سابقون حزب مؤتلفه اسلامی اعلام میدارد تفکر و راه پرافتخارشان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و راهشان را ادامه خواهد داد و درس بصیرت و مبارزه با فتنهها را که از جوانان دیروزمان همانند این شهدای بزرگوار و شهدای جنگ تحمیلی و جوانان امروزمان همانند مدافعان عزیز حرم یاد گرفتهایم در راه آرمانهای نظام مقدسمان بهکار خواهیم بست، باشد که سربازان لایقی برای رهبرعزیزمان باشیم.

https://shoma-weekly.ir/D2AAqF