شهرستانها

خونریزی های مصر هرگونه توافق منطقی را دست نیافتنی می کند

آل سعود عامل هرج و مرج و خونریزی ها در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است و میلیونها دلار در حمایت از گروههای مسلح و تروریستی هزینه می کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به تحولات منطقه و جنایات صورت گرفته طی روز های اخیر گفت: آل سعود عامل هرج و مرج و خونریزی ها در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است و میلیونها دلار در حمایت از گروههای مسلح و تروریستی هزینه می کند.

عربستان از القاعده و دیگر گروههای تکفیری که اقدام به تخریب تمدنهای تاریخی در سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورها می کنند و خون هزاران انسان بی گناه را می ریزند حمایت به عمل می آورد. این اقدامات تروریستی که سعودی ها به آن دامن
 می زنند به نفع منافع غرب است و دستگاههای اطلاعاتی عربستان در این جنایات دخالت دارد.مقدسی با اشاره به جنایات گروه های تکفری در عراق گفت: جنایات گروه های تکفیری در عراق طی روز های اخیر یک بار دیگر نشان داد تروریسم به هیچ اصولی پایبند نیست و این امر وظیفه کشورهای منطقه برای مبارزه با این پدیده شوم را مضاعف می سازد.

نادر مقدسی با اشاره به رخداد های مصر گفت:تحولات مصر اگر به همین صورت ادامه پیدا کند این کشور در آستانه یک جنگ داخلی قرار خواهد گرفت.

 به نظر می رسد در کوتاه مدت نه طرفداران مرسی حاضر به کوتاه آمدن هستند و نه مخالفان او تن به بازگشت مرسی خواهند داد و همین موضوع باعث خواهد شد که اوضاع مصر پیچیده تر و بغرنج تر گردد. و البته حوادث خشونت بار روزهای اخیر و خون هایی که از دو طرف بر زمین ریخته می شود نیز روز به روز بر فاصله عمیق دو طرف خواهد افزود و هرگونه توافق منطقی در این زمینه را دست نیافتنی تر خواهد کرد.
https://shoma-weekly.ir/7vQLK3