شهرستانها

خواست دلسوزان استان، ابقای استاندار کرمان است

انتخاب مدیران به ویژه استاندار حق دولت است و در مورد استاندار ولایتمدار کرمان انتظار داریم، ابقا شود، یقینا وی چنانچه نقطه ضعفی هم داشته باشد، پس از تثبیت جبران می‌کند، برای ابقای ایشان ائمه جمعه سراسر استان کرمان و مجمع نمایندگان اتفاق نظر دارند و نظر خود را هم مکتوب کرده‌اند.

احمدعلی مقدم دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: انتخاب مدیران به ویژه استاندار حق دولت است و در مورد استاندار ولایتمدار کرمان انتظار داریم، ابقا شود، یقینا وی چنانچه نقطه ضعفی هم داشته باشد، پس از تثبیت جبران میکند، برای ابقای ایشان ائمه جمعه سراسر استان کرمان و مجمع نمایندگان اتفاق نظر دارند و نظر خود را هم مکتوب کردهاند.

وی افزود: اگر وزیر کشور در اظهاراتی که داشته برای انتصاب استانداران نظر نماینده ولیفقیه، امام جمعه و همچنین نمایندگان استان کرمان را لحاظ میکند، طبیعتا باید وی را ابقا کنند.

مقدم خطاب به وزیر کشور گفت: اگر هم واقعا برای تغییر پافشاری میکنید و میدانیم در فشار قرار دارید، فردی را بگمارید که در سوابق و عملکرد هیچگونه همکاری با جریان فتنه نداشته باشد، زیرا مردم کرمان ذهنیت خوبی از عملکرد و سوابق اینگونه افراد ندارند و به جریان فتنه و اصلاحطلبان تندرو حساس هستند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان همچنین افزود: فردی که انتخاب میکنید، باید ضمن آشنایی با ظرفیتهای عظیم استان کرمان بتواند با برنامهریزی درست و به دور از
سیاسی
کاری کرمان را به جایگاه واقعی و در خور مردم شریف استان کرمان برساند که برای این کار نیاز جدی به چابکسازی مجموعه مدیران اجرایی استان کرمان به ویژه مرکز استان است.

وی همچنین خطاب یه استاندار بعدی کرمان گفت: استاندار دولت یازدهم باید در تعامل با ائمه جمعه و روحانیت استان کرمان و نمایندگان در راستای خدمترسانی به مردم و تحقق مطالبات به حق و منطقی مردم و مقام معظم رهبری باشد، استاندار باید نظارت جدی و بدون اغماض و مستمر را ضمن تقویت دستگاه نظارتی در راس امور خود قرار دهد، زیرا اولا نظارت موجب میشود که تخلف و فساد به حداقل برسد و همچنین در خدمت رسانی به مردم با دید اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، تسریع شود.

مقدم تاکید کرد: مدیران اجرایی استان باید بدانند با روی گشاده باید پاسخگوی ارباب رجوع بوده و خود را واقعا خادم مردم بدانند
https://shoma-weekly.ir/oRVx5S