شهرستانها

خطر نفوذ افراد فتنه‌گر و پشت کرده به‌نظام را مجدداً گوشزد می‌کنیم

حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان طی بیانیه‌ای اعتراض خود را به فعالیت فتنه گران اعلام کرد.
حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان طی بیانیهای اعتراض خود را به فعالیت فتنه گران اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

مردم شریف و شهیدپرور و انقلابی سمنان؛ در بین ثبتنام کنندگان انتخابات شوراها افرادی حضور دارند که در فتنه سال 88 به جرم تحریک مردم به آشوب و اغتشاش دستگیرشده و بازداشت بودهاند.

این افراد تاکنون هرگز توبه نکرده و بهطور علنی از سران خبیث فتنه حمایت میکنند. متأسفانه بعضی از مسئولین شهری و استانی در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان سمنان بهگونهای برنامهریزی کردند که مایه شرمساری مردم شریف سمنان شده است. در سالن هلالاحمر سمنان و در یک اجتماع رسمی، همین فتنهگران پشت تریبون قرارگرفته و درنهایت بیشرمی، برخلاف مصالح نظام و برخلاف خواست مقام معظم رهبری، خواستار رفع حصر سران فتنه شده و از شخصی دفاع کردهاند که در نظام جمهوری اسلامی ممنوعالتصویر شده است.

بهراستی دستهای پشت پرده و طراحان مراسم سالن هلالاحمر سمنان چه کسانی بودند که حامیان فتنه و کسانی که از خط قرمز انقلاب عبور کرده، بهعنوان نخبههای استانی برگزیدهشده و پشت تریبون قرار گرفتند؟

دربند (د) قانون شوراهای اسلامی و شرایط داوطلبین، بهصراحت التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه قید گردیده است اما متأسفانه مسئولین شهری و استانی بهگونهای گزینشی ترکیب هیئت اجرایی را چیدهاند که در شهر سمنان و بعض شهرهای استان، در این مرحله افرادی تائید صلاحیت شدهاند که کاملاً مواضع ضد ولایی داشته و خطوط قرمز انقلاب را رعایت نکردهاند.

عدم رعایت قانون انتخابات و اغماض عمدی یا سهوی بعضی مسئولین موجب نگرانی و رنجش خاطر خانوادههای محترم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور و انقلابی سمنان گردیده است.

ما ضمن سپاس و قدردانی و حمایت از مواضع محکم و انقلابی و دلسوزانه یاور ولایت، حضرت آیت الله شاهچراغی، امامجمعه و نماینده محترم ولیفقیه در استان، به مسئولین ذیربط در امر انتخابات، خطر نفوذ این افراد فتنهگر و پشت کرده بهنظام را مجدداً گوشزد میکنیم و رد صلاحیت عناصر فتنه و معلومالحال را خواستاریم.

ما از مسئولین شهرستانی و استانی خواستاریم تا با رعایت فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام خامنهای و پیرو آن، تذکرات مکرر نماینده محترم ولایتفقیه، حضرت آیت الله شاهچراغی، خط خود را از خط حامیان فتنه جدا کرده و خطوط قرمز انقلاب را رعایت نماید، چراکه در غیر این صورت باخشم مردم ولایت مدار و شهیدپرور مواجه خواهند شد.

https://shoma-weekly.ir/DMcx1F