شهرستانها

خرید رای نشانه شیادی یک نامزد است

هرکس که در آستانه انتخابات و برای تبلیغات پول غیرمتعارف خرج کند، شیاد است و نمی‌توان از او انتظار یک نماینده‌ شایسته و درخور شان مردم را داشت چون نقش اصلی را در انتخابات خود مردم ایفا می‌کنند و اگر خدایی ناکرده افرادی ناصالح و چند چهره و حزب باد به مجلس راه یابند باید فاتحه بسیاری از امور را خواند.
توحید مجیدی با اشاره به رهنمود امام خامنهای درباره اهمیت موضوع انتخابات، گفت: انتخابات پیش رو دارای اعتبار و ارزش والا و نیز دارای وزن بالای بینالمللی است. بنابراین باید کمتر دچار خطا و انحراف در این حوزه شویم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امروزه نیاز اصلی مردم آرامش، امنیت و ایجاد بسترهای اشتغال و توسعه اقتصادی به همراه تامین فضای معنوی در کشور است لذا در این انتخابات باید مردم با درایت و تیزهوشی وارد صحنه شوند و باتوجه به حساسیت این دوره باید آرای ریخته شده به صندوق را مدیریت نمایند.

مجیدی موضوع سلامت اخلاقی و مالی نامزدها در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: هرکس که در آستانه انتخابات و برای تبلیغات پول غیرمتعارف خرج کند، شیاد است و نمیتوان از او انتظار یک نماینده شایسته و درخور شان مردم را داشت چون نقش اصلی را در انتخابات خود مردم ایفا میکنند و اگر خدایی ناکرده افرادی ناصالح و چند چهره و حزب باد به مجلس راه یابند باید فاتحه بسیاری از امور را خواند.

وی ضمن آرزوی موفقیت کاندیداهای اصلح و ارزشی و ولایی و مردمی و دلسوز نظام یادآور شد: حدود شش ماه به زمان انتخابات مجلس دهم باقی مانده و اندک اندک برخی از چهرهها با علنیکردن نامزدی خود در انتخابات پیش رو برای حوزههای انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین از هم اکنون در نشستهای خصوصی و نیمه خصوصی از برنامههای خود سخن میگویند.
https://shoma-weekly.ir/fZKnKM