شهرستانها

خروش بانوان کرمانشاهی علیه فتنه گران در تاریخ ثبت شد

مهم‌ترین عنصر در سرکوبی فتنه ۸۸ بسیج همگانی مردم فهیم ایران بود که با اقتدار به جهانیان ثابت کردند همواره پشتیبان امام و رهبر خود هستند.
محمد کرمیراد در گفتگو با فارس اظهار داشت: در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی ایران پایهگذاریهای مختلفی برای ساختارشکنی نظام اسلامی ایران توسط دشمنان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: نخستین جرقه این فتنهگریها از سوی کشورهای غربی در سال ۷۶ زده شد و در سال ۸۸ به اوج خود رسید که مردم ایران با آگاهی و بصیرت دینی خود چشم دشمنان را که به دنبال براندازی حکومت اسلامی بوده را کور کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ برخی از گروههای مارکسیستی که تعداد اعضای آن بسیار کم بود با حمایت غولهای رسانهای غرب و پشتیبانی آشکار سران غرب جریان فتنه را پیش برده و چراغ امید نابودی نظام را در دل دشمنان روشن کردند.

کرمیراد با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در هر زمانی پاسخی دندانشکن برای دشمنان خود دارند، افزود: مهمترین عنصر در سرکوبی فتنه ۸۸، بسیج همگانی مردم فهیم ایران بود که با اقتدار خود به جهانیان ثابت کرده همواره پشتیبان امام و رهبر خود هستند.

نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار خود با روحانیان و طلاب در روز هفتم دیماه سال ۸۸، فتنهگران‌‌ همان کسانی معرفی شدند که در انتخابات ریاست جمهوری همانسال شکست خورده بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: در جریان فتنه ۸۸ دست عوامل خارجی در حوزه خلیج فارس به چشم میخورد و جریانی سازمانیافته بر مبنای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طرحریزی شده بود.

کرمیراد با اشاره به اینکه فتنهگران در روز عاشورا حرمت امام حسین (ع) را شکستند، تاکید کرد: فتنهگران به شادی کردن در روز عزای سالار شهیدان (ع) پرداخته و با بیاحترامی به امام (ره) در مقابل اصل ولایت و ارزشهای اسلامی ایستادند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با قیام خود در روز نهم دیماه سال ۸۸ علیه جریان فتنه قیام و موج خروشانی راه اندختتند و نخستین تجمع قانونی برای اعلام انزجار و برائت از دشمنان در مقابل دادگستری کرمانشاه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از بانوان کرمانشاهی با پوشیدن کفن مخالفت خود را با فتنهگران اعلام کردند، گفت: این سیل عظیم اعتراض بانوان کرمانشاهی در رسانههای جهان به روی آنتن رفت و مردم در هفتم دیماه سال ۸۸ در شهر مقدس مشهد نیز طبق گفته آیتالله علمالهدی موج خروشانی از تجمع دستهجمعی خود را تشکیل دادند.

کرمیراد ابراز داشت: رسانههای ملی با پوشش بسیار خوب قیام مردم ولایتمدار ایران در انزجار خود از اقدام فتنهگران در نهم دیماه ۸۸ از ارزشهای اسلامی و دینی مردم دفاع کرده و اراده پولادین ایرانیان را به گوش دشمنان رساندند.

https://shoma-weekly.ir/mbsypS