شهرستانها

خروج از قانون طمع گاه دشمن است

روح‌الله صمدی در گفتگو با فارس ۹ دی را حماسه‌ای ماندگار و جاوید در تاریخ انقلاب اسلامی نامید و اظهار کرد: این حماسه در اوج فتنه‌گری‌های دشمنان داخلی و خارجی شکل گرفت.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان بصیرت مردم را موجب خلق حماسه 9دی عنوان کرد و گفت: این بصیرت به نوعی آینده انقلاب و نظام را تضمین کرده است.

روحالله صمدی در گفتگو با فارس ۹ دی را حماسهای ماندگار و جاوید در تاریخ انقلاب اسلامی نامید و اظهار کرد: این حماسه در اوج فتنهگریهای دشمنان داخلی و خارجی شکل گرفت.

وی رمز مشترک فتنهگران داخلی و خارجی را تقلب در انتخابات اعلام و اضافه کرد: آنها با استفاده مطلوب از این رمز در صدد تحقق نیات پلیدشان بودند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه فتنهگران در ابتدای کار ناآگاهانه وارد جرگه فتنه سال ۸۸ شدند، ادامه داد: ولی متاسفانه در ادامه کار آنها در دام دشمن افتاده و در واقع جزء یاران آنها شدند. زیرا هر چیزی از کانال صحیح و منطقی و قانونی خود خارج شود، مخرب میشود.

صمدی ۹ دی را میثاق مجدد بین مردم، انقلاب و آرمانهای امام راحل اعلام کرد و ادامه داد: این روز در واقع یک انقلاب دیگر محسوب میشود.

وی با تاکید بر اینکه خاطره خوبی از حماسه ۹ دی در خاطرات مردم ایران باقی مانده است، ادامه داد: این حماسه باید مرتب یادآوری شود تا به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ ثبت شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان زنده نگهداشتن حماسه ۹ دی را یک تکلیف الهی عنوان کرد و گفت: این روز به عنوان میثاق مجدد با انقلاب باید قدر دانسته و مورد تمجید قرار گیرد.

https://shoma-weekly.ir/ynoabI