ورزش

خدمتگزاران چسبنده!

برکناری برخی رؤسای فدراسیون‌ها، انتصاب سرپرست برای‌‌ همان فدراسیون‌ها و انتخاب معاونین وزارت ورزش و جوانان همه و همه حکایت از برنامه‌های بلندمدت صالحی امیری برای این وزارتخانه داشت که با عدم رأی اعتماد نمایندگان خانه ملت عقیم ماند.

مهدی یکتا- به نظر شما مهمترین دغدغه امروز دکتر محمود گودرزی چه میتواند باشد؟ بیپولی؟!

این هم میتواند باشد، اما بسیاری از عزل و نصبهای شتابزده رضا صالحی امیری سرپرست سابق وزارت ورزش و جوانان با آنچه که از یک سرپرست انتظار میرود، سنخیت نداشته و امروز با چالشی بزرگ مواجه شده است!

صالحی امیری که به پشتوانه اطلاعات اشتباه برخی دوستانش در مجلس شورای اسلامی تصور میکرد به راحتی آب خوردن رأی اعتماد میگیرد، عزل و نصبهایی انجام داد که در هیچ چارچوبی نمیگنجد!

برکناری برخی رؤسای فدراسیونها، انتصاب سرپرست برای‌‌ همان فدراسیونها و انتخاب معاونین وزارت ورزش و جوانان همه و همه حکایت از برنامههای بلندمدت صالحی امیری برای این وزارتخانه داشت که با عدم رأی اعتماد نمایندگان خانه ملت عقیم ماند.

در پی این اتفاق و در حالی که تصور میشد منصوبین صالحی امیری طبق رسم مألوف استعفاء داده و دست وزیر ورزش و جوانان را باز بگذارند، شاهد بودیم که منهای «محمود خسروی وفا» هیچ یک از دوستان حاضر به کنارهگیری نشدند.

از شواهد و قراین هم این طور برمیآید که معاونین، سرپرستان و مشاوران قدیم دوران صالحی امیری بنا ندارند استعفا بدهند و به نوعی دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان را در یک رودربایستی اخلاقی قرار دادهاند.

این در حالی است که هر مدیری حق دارد زیر مجموعهاش راخود تعیین کند و وضعیت کنونی چندان باب طبع دکتر گودرزی نیست.

بر همین اساس لازم میدانیم در اینجا یادآوری کنیم:

دوستان محمود خسروی وفا را که در زمان صالحی امیری حکم معاون ورزش همگانی را گرفت و بعد از رفتن وی تصمیم به استعفا گرفت را الگو قرار داده و اجازه بدهند وزیر ورزش و جوانان با فراغ بال تصمیم بگیرد.

ناگفته پیداست چنان چه این دوستان که جایگاه فعلی را حق خود میدانند، اگر شایستگی داشته باشند قطعا از سوی دکتر محمود گودرزی دعوت به کار خواهند شد اما... بگذریم و همین قدر بدانید که ورزش ما هر چه میکشد از این خدمتگزاران (!) چسبیده و قدرتطلب میکشد!

https://shoma-weekly.ir/hNfSAD