شهرستانها

خاتمی در برابر فشارهای غرب «وا» داد

قائم مقام حزب موتلفه خراسان‌رضوی گفت: خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود توان برخورد قاطع با غرب و نوکران آنها را نداشت.
قائم مقام حزب موتلفه خراسان‌رضوی گفت: خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود توان برخورد قاطع با غرب و نوکران آنها را نداشت.
حسن قاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: در دوران 33 ساله انقلاب اسلامی شرایط خاصی را در مقاطع مختلف شاهد هستیم و نباید شاخص‌های کارآمدی را یکسان تعریف کرد.
وی افزود: امروزه در موقعیتی قرارگرفته‌ایم که آمریکا‌، اروپا و تمام دول وابسته به آنها در برابر ایران اسلامی قد علم کرده‌اند و در جریان پیشرفت کشور در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی کارشکنی می‌کنند.
این فعال سیاسی درارتباط با اظهارات خاتمی مبنی بر ناکارآمدی دولت نهم و دهم در حوزه اقتصادی تاکید کرد: تورم، قیمت بالای ارز و نابسامانی‌های اقتصادی را انکار نمی‌کنم اما این نابسامانی را نمی‌توان به تنهایی محصول سوء مدیریت احمدی‌نژاد دانست.
وی تصریح کرد: تحریم بانک مرکزی از دلایل مهم التهاب اقتصادی کشور است.
قاسمی ضمن تقدیر از اقدامات عمرانی و بهره‌برداری از پروژه‌های وسیع در دولت احمدی‌نژاد گفت: خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود خدمات ارزشمندی به کشور ارائه داد اما رشد چشمگیر اقدامات و بهره‌برداری از پروژه‌های عظیم عمرانی و ایستادگی قاطعانه در برابر غرب برای تولید داخلی در زمره دستاوردهای مهم اقتصادی کشور در دولت احمدی نژاد محسوب می‌شود.
قائم مقام حزب موتلفه خراسان‌رضوی با ابراز خرسندی از عملکرد صادقانه دستگاه قضایی کشور در مجازات سران فتنه 88 خاطرنشان کرد: مجازات فائزه و مهدی هاشمی با عنوان عاملان فتنه 88 نقطه قوت نظام و نشان از برابری همه مردم در برابر قانون دارد؛ این امتیاز ویژه‌‌ای است که ما را از دیگر کشورها متمایز می‌کند.
وی ادامه داد: روند طبیعی موارد قضایی به کندی صورت می‌گیرد و تاخیر در اجرای حکم آنان از قابلیت‌های قوه قضاییه نمی‌کاهد و مردم باید بسان همیشه با اعتماد دستگاه قضایی اتحاد و تعامل با ارکان نظام را افزایش دهد.
وی در پایان خواستار همراهی توده مردم با آرمان‌های نظام شد و افزود: آحاد مردم باید در برابر تمام جریان های ضدنظام با همبستگی کامل به پاخیزند تا دنیای سلطه کمرشکن‌ترین شکست خود را تجربه کند.

https://shoma-weekly.ir/pn92YC