شهرستانها

حکم دادگاه حسنی مبارک جنبش بیداری اسلامی را تشدید خواهد کرد

صدور حکم حبس ابد برای حسنی مبارک جنبش بیداری اسلامی در منطقه را تشدید خواهد کرد
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به ناعادلانه‌ بودن حکم دادگاه مصر برای حسنی مبارک گفت:حسنی مبارک  در دوران ریاست جمهوری خود جنایت های بزرگی را در حق مردم مصر و حتی در حق مسلمانان جهان کرده است و این حکم برای کسی که دستش به خون انسان های بسیاری آلوده است یک ظلم بزرگ محسوب می شود.
نادر مقدسی با بیان اینکه صدور حکم حبس ابد برای حسنی مبارک جنبش بیداری اسلامی در منطقه را تشدید خواهد کرد گفت: مردم مصر باید بدانند که انقلاب آنها به نتیجه نهایی نرسیده و همچنان باید از انقلاب خود مراقبت و حمایت کنند تا انقلاب نوپای خود را به نتیجه نهایی برسانند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ضمن محکوم کردن کشتار مردم بی گناه در حادثه دهشتناک اخیر در سوریه تاکید کرد،انجام چنین اقدامات تروریستی که تحت پوشش حوادث مشکوک و پنهانی انجام می‌گیرد، ثبات کشور سوریه را هدف قرار داده و به این منظور برنامه‌ریزی شده تا از دست یابی به راه حل مسالمت آمیز در سوریه جلوگیری کند .
وی افزود:قاچاق اسلحه و مواد منفجره و تسلیح و حمایت مالی مخالفان از سوی برخی کشورهای خاص تنها باعث به خطر انداختن تلاشها برای صلح و مذاکرات جاری شده و کشور و ملت سوریه را در آستانه یک جنگ تمام عیار داخلی همراه با عواقب خطرناک آن برای تمام منطقه قرار خواهد داد.
مقدسی در پایان با بیان اینکه هرگونه کوتاهی در روند رسیدگی به پرونده فساد مالی موجب ناامیدی و ایجاد جو بی‌اعتمادی نسبت به دستگاه قضایی کشور خواهد شده و در مقابل عدم تبعیض در رسیدگی به اتهامات متهمان موجب امیدواری و دلگرمی آحاد مختلف مردم می‌شود،گفت: هر فردی که در روند رسیدگی به پرونده اتهامی به وی وارد است، باید بدون تبعیض مورد پیگیری قرار گرفته و این پیگیری و برخورد با متهمی که در جرگه مسئولان کشور است، باید با شدت بیشتری صورت گیرد.

https://shoma-weekly.ir/5x8EQZ