شهرستانها

حمله به اماکن مقدس نشانه احتضار تکفیری هاست

قائم مقام دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: ایجاد اختلاف و تفرقه در کشورهای اسلامی و بهره برداری مستکبرانه شیوه همیشگی آمریکایی هاست.

صفتالله صالحی در پاسخ به این سؤال که چرا اخیراً آمریکا نسبت به تفرقه بین مذاهب تلاش بیشتری می نماید گفت: یکی از روشهایی که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار برای حضور در تعیین سرنوشت کشورها و گماردن عناصر وابستهاش انتخاب میکند، ایجاد اختلاف و تفرقه و دو دستگی و چند دستگی در کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی با استفاده از نقاط افتراق دینی و مذهبی و اصالت دادن به اختلافات قومی و قبیلهای است و از این روش اهدافی را دنبال مینماید.

 وی در ادامه افزود: ایجاد حق برای خود جهت تعیین سرنوشت حاکمیت ملتها در گماردن نیروهای وابسته و ورود به عرصه منازعات به عنوان داور که غالباً نقش تشدید کننده درگیریها را ایفا مینماید و ورود به مجامع بینالمللی به عنوان مدعی دفاع از حقوق بشر، از جمله اهدافی است که آمریکا دنبال می کند.

صالحی یادآور شد: درگیریهای داخلی کشورها موجب انحراف افکار عمومی از دشمنان واقعی ملتها خواهد شد که بازهم از اهداف پلید آمریکاییهاست.

 وی علت حمله تروریستها و سلفیها به اماکن مقدسه مانند حرم حضرت زینب(س) را نشانه شکست آنها دانست و افزود: تروریستها و سلفیها با توجه به شکستهای مفتضحانه خود، دست به تحرکاتی نظیر حرکات انتحاری، بمبگذاری و اقدامات کور حمله به اماکن مقدسه و جسارت به قبور متبرکه از جمله حرم مطهر زینب کبری (س) و اصحاب پیامبر(ص) و امثالهم میگردد که شاید این حرکتها به عنوان یک عامل بازدارنده مانع از ادامه موفقیتهای دولت سوریه گردد و تجربه نشان داده است که حاصلی جز شکست عایدشان نخواهد شد.

 

https://shoma-weekly.ir/B6H871