شهرستانها

حمایت از کاندیداها براساس شاخص‌ها خواهد بود

محمود الفت، گفت: برخی نمایندگان از اعضای حزب مؤتلفه هستند و در جریان انتخابات امسال نیز حضور خواهند داشت و ما براساس شاخص های مورد تأیید حزب مؤتلفه اسلامی درباره حمایت از کاندیداها اقدام خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اصل بر مشارکت حداکثری و بعد انتخاب کاندیدا است، گفت: اولویت همه احزاب، جلب مشارکت مردم است.

محمود الفت در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برخی نمایندگان از اعضای حزب مؤتلفه هستند و در جریان انتخابات امسال نیز حضور خواهند داشت و ما براساس شاخص های مورد تأیید حزب مؤتلفه اسلامی درباره حمایت از کاندیداها اقدام خواهیم کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در همدان درباره معرفی نامزدهای احتمالی از سوی این حزب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا بر اعلام نظر وزارت کشور و پس از تعیین صلاحیت افراد متقاضی شرکت در انتخابات، در مورد حمایت از کاندیداها ولو اینکه از سوی این حزب یا احزاب همسو از نظر فکری با اصولگرایان باشد، تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سبقه سیاسی و مذهبی مردم می دانند که برای حفظ حریم کشورشان باید در پای صندوق های رأی حاضر شوند.
https://shoma-weekly.ir/3MJ5iG