شهرستانها

حمایت از ولایت پایه های انقلاب را تثبیت می کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مازندران گفت: حمایت از ولایت پایه های انقلاب را در هر زمان و موقعیتی تثبیت می کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مازندران گفت: حمایت از ولایت پایه های انقلاب را در هر زمان و موقعیتی تثبیت می کند.
مینائی فر حفظ جایگاه اصولگرایی را پیروی از ولایت فقیه دانست و یادآور شد: اصولگرایی به معنای مومن بودن به اصول انقلاب و دوری جستن از افعالی است که باعث تضعیف پایههای انقلاب میگردد. امروز که چشم مومنین جهان بخصوص مسلمانان منطقه به عملکرد دیدگاههای ما ایرانیان مسلمان که با انتخاب ولیفقیه برای پیشرفت و خدمت در جامعه بر صحنه مبارزه با استکبار جهانی قرار گرفتهایم، دوخته شده است، میتواند امیدها را افزوده و یا ناامید کند. خدمتگزاران بر مردم در هرجایگاهی از نظام جمهوری اسلامی که هستند نقشی مضاعف برای دلگرم کردن مردم به پا خاسته منطقه دارند. کوتاهی از این نقش گناهی نابخشودنی است.
وی افزود: ارتباط و همگرایی و بسط گفتمان اصولگرایی میتواند در زمینه جهاد اقتصادی به مردم کمک کند.همگرایی مومنین و اخوت اسلامی بین اصولگرایان در خدمت به مردم و ایجاد زمینه آرام برای توسعه اقتصادی کشور از مهمترین اهداف کسانی است که خود را برای خدمت و پیشرفت کشور آماده کردهاند.
مینایی فر تصریح کرد: در جایی که نفاق و دورویی و شک و ظن حاکم باشد، هیچ پدیده مثبتی از مزرعه حاصلخیز انقلاب رشد نخواهد کرد و امروز که شرایط انقلاب بذرهای کاشتهشده شهیدان انقلاب در زمینهای حاصلخیز منطقه به رشد نشسته است با همدلی و یگانگی میتوان پیام جهاد اقتصادی را در عرصههای مهم کشور عزیزمان ایران به منصه ظهور رساند تا سرانگشت بیگانه که در جایجای اقتصاد کشورهای عقبمانده لانه کرده و مانع پیشرفت و شکوفایی کشورهای منطقه میشود قطع گردیده و بیاثر شود.
این فعال سیاسی در پاسخ به این سئوال که شکاف بین اصولگرایان چه پیامدی دارد، اظهار داشت: منشأ شکاف بین اصولگرایان و انحراف پیشآمده از دسته کوچکی است که تجملات و دنیاطلبی همراه قدرت، آنها را مغرور کرده است و از ابتدا هم این انحراف از انتخاب عناصر مشکوک و ضعیف و کمسابقه بین اصولگرایان در مناصب دولتی مشهود بود که با خوشبینی و سهلانگاری و مسامحه با آنها برخورد شد.  

https://shoma-weekly.ir/12m4rz