اقتصاد

حمایت از تولید ملی کارخانه‌های تعطیل را فعال می‌کند

اسدالله عسگراولادی گفت: با حمایت از تولید ملی، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌فعال بار دیگر فعال می‌شوند و اشتغال هم رونق می‌گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین از برگشت پول‌ نفت ایران به شکل فاینانس از کشور چین خبر داد و گفت: مشکلی در روابط با چین نداریم.

اسدالله عسگراولادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران در تشریح روند تعاملات ایران و چین اظهار کرد: پول‌هایی از فروش نفت نزد چینی‌ها مانده بود؛ پول‌های ایران در دست‌چینی‌ها از بابت فروش نفت به شکل فاینانس در حال برگشت بوده و این اقدام آغاز شده است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با اشاره به اینکه بانک‌های صنعت و معدن و پارسیان محل دریافت فاینانس از چین بابت دریافت پول‌های نفت ایران هستند، تصریح کرد: یک بانک دیگر هم در این فهرست قرار دارد و در مجموع سه بانک در جهت انجام این کار فعال هستند.

عسگراولادی با بیان اینکه در بحث روابط با چین مشکلی نداریم، اضافه کرد: تعاملات طبق روال عادی در جریان است.

وی با تأکید بر اینکه اشتغال جوانان در اولویت سیاست‌های دولت باشد، تصریح کرد: این امر باید جدی گرفته شود و اقدامات ضربتی در بحث کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با اشاره به اینکه حمایت از تولید ملی اشتغال‌زایی را رقم می‌زند، اظهار کرد: با حمایت از تولید ملی، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌فعال بار دیگر فعال می‌شوند و اشتغال هم رونق می‌گیرد.

https://shoma-weekly.ir/lJ099R