شهرستانها

حماسه سیاسی پیش‌زمینه حماسه اقتصادی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی در رفسنجان گفت: حماسه سیاسی پیش‌زمینه حماسه اقتصادی است و تا حماسه سیاسی رقم نخورد، حماسه اقتصادی رقم نمی‌خورد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی در رفسنجان گفت: حماسه سیاسی پیشزمینه حماسه اقتصادی است و تا حماسه سیاسی رقم نخورد، حماسه اقتصادی رقم نمیخورد.

علیاکبر پورغلامعلی در جمع مردم رفسنجان اظهار داشت: رفتن پای صندوق رأی یک بخش از پازل حماسه سیاسی است و دو ضلع دیگر آن پیشبینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و حضور و مشارکت همه گروههاست که حماسه میسازد.

وی افزود: نظام ما عرصه را برای تمام اقشار فراهم کرده تا همه حضور داشته باشند و برای کاندیدا شدن ثبتنام کنند، لذا با بصیرت به رأی شورای نگهبان تمکین کرده و رد شدن خود را به صلاح جامعه و مملکت  دانستند.

پورغلامعلی بیان داشت: انتخابات ما در ایران سالم است و مانند انتخابات دو دستهای در کشور آمریکا نیست که با لابی صهیونیست نظامشان را تشکیل میدهند.

وی اذعان کرد: ظرفیت نظام ما بر خلاف تمام هجمههایی که بر آن وارد میشود، بسیار بالا است و کسانی که از بیش از صدها شبکه علیه ما تبلیغ میکنند، بدانند این نظام برای به فعلیت رساندن تمام ظرفیتهایش گام بر میدارد.

وی افزود: نظام ما 35 سال معادلات نظام سلطه و رهبری آمریکا و نیز نقشآفرینی رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس را برهم زده و 35 سال است هر کاری آنها میخواهند، نمیشود، اما جمهوری اسلامی هر کاری بخواهد انجام دهد آن را به فعلیت میرساند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما با طراحیهای خود در پی براندازی نظام ما بودند و آخرین فتنهای که کلید زدند، فتنه 88 بود که از آن به بعد فهمیدند دستگاه سیاسی ما ریشه عمیق و تنه تنومندی دارد و ایران مثل برخی کشورها نیست که از ریشه درآید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی رفسنجان خاطرنشان کرد: از همین رو دشمن به سراغ تغییر استراتژی رفت و خواست در بدنه نظام رسوخ کند، لذا این کار را با عوامل سست عنصری که در تندباد حوادث خم میشوند، وارد کرد تا سیاستهای خود را علیه ایران اجرا کنند.

وی بیان داشت: دشمن دلسوز ما نیست که چه کسی انتخاب میشود و باید از خود بپرسیم دشمنی که هواپیمای مسافربری ما را روی هوا میزند و تمامیت ارضی کشورمان را زیر پا میگذارد، چرا در انتخابات ریاستجمهوری دایه دلسوزتر از مادر میشود؟

وی گفت: اکنون باید توجه کنیم که اسلام بهترین راهکارها را میدهد و ما برای انتخابمان باید حجت داشته باشیم و بدانیم سرنوشت انقلاب ما به انتخابات بستگی دارد و به شاخصهایی که رهبری میدهد، توجه کنیم تا انتخابی اصلح داشته باشیم.

 

https://shoma-weekly.ir/zDXQt6