شهرستانها

حماسه اقتصادی بر مبنای موقعیت ممتاز می تواند کرمان را به نقطه مطلوب برساند

حزب موتلفه اسلامی کمک به دولت برای پیشرفت و موفقیت بیشتر را وظیفه خود می‌داندو موتلفه چیزی جز مطالبات مقام معظم رهبری و ولی قفیه زمان که آنهم مطالبات به حق و منطقی مردم است انتظار ندارد.
شورای استان حزب موتلفه اسلامی کرمان با استاندار کرمان دیدار کرده و ضمن تبریک انتصاب فردی بومی از نیروهای متعهد و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ برای شتاب بیشتر توسعه و پیشرفت استان ابراز امیدواری کردند.

احمد علی مقدم دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان در خصوص اهداف و خط مشی این حزب و راهبرد حمایت حکیمانه و رصد هوشمندانه و نقد مشفقانه؛ گفت: حزب موتلفه اسلامی کمک به دولت برای پیشرفت و موفقیت بیشتر را وظیفه خود میداندو موتلفه چیزی جز مطالبات مقام معظم رهبری و ولی قفیه زمان که آنهم مطالبات به حق و منطقی مردم است انتظار ندارد.

او در ادامه اظهارداشت: ادامه مسیر پرشتاب پیشرفت نیازمند حماسه است که بحمدالله حماسه سیاسی محقق شد و حال باید درجهت حماسه اقتصادی گامهای موثری برداشته شود.

احمد علی مقدم افزود: موقعیت خوب و ممتاز استان از نظر کشاورزی و معادن و ثروتها و ذخائر طبیعی و از همه مهمتر استعدادهای برجسته انسانی، میتواند با یک حرکت و روحیه بسیجی و جهادگونه و ایجاد حماسه اقتصادی استان را به یک نقطه مطلوبی رساند.

وی ادامه داد، تحقق این حماسه، بدون حضور مردم محکوم به شکست است که بحمدالله استاندار محترم خود برای پیشرفت و توسعه استان با تاکیدی که در مصاحبههای خود داشتید اتکاء به مردم دارید که این خود نقطه بسیار ارزشمند و موثری در موفقیت ایشان خواهد بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اظهار داشت: اولین اقدام باید در جهت رونق تولید باشد که طبیعتا با این اقدام تورم کاهش و اشتغال افزایش مییابد.

وی در اظهارات خود ضمن تأیید طرح مثلث توسعه استاندار که متشکل از کارآفرینان و نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت است، لذا اینکه ناظرین اجرای این طرح را ائمه محترم اعلام داشتند تشکر نمودو اعلام داشت این نشانگر توجه خاص و ویژه استاندار به روحانیت معزز استان است.

مقدم در پایان خاطر نشان کرد: تغییرات حق شماست ولی توصیه ما این است که معیار انتصابات شایسته سالاری و کارآمدی و ایمان به نظام و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه، دلسوزی و پاکدستی باشد.

در این نشست همچنین دبیران حزب موتلفه اسلامی در شهرستانهای استان کرمان، برخی مشکلات و مسائل منطقه خود را طرح نمودند.

سپس علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان با تشکر از حزب موتلفه اسلامی برای برگزاری این جلسه و اشاره به تحقق حماسه سیاسی اظهار داشت: توان نظام به کارآمدی آن است، ما باید تلاش کنیم فرهنگ در جامعه و زندگی مردم بیاید.

وی افزود: صحبتهای شما نشان دهنده این است که از وضعیت موجود راضی نیستید، پس باید همه با هم کمک کنیم وضعیت مطلوبی را برای استان و مردم بوجود بیاوریم. این امر جز با کمک همه مردم امکانپذیر نخواهد بود، لذا تلاش داریم همه را به صحنه بیاوریم، الان سرمایهگذاران زیادی مراجعه نموده و آماده سرمایهگذاری هستند که این خود یک نقطه امید و موفقیت برای استان است.

وی اظهار داشت: من به نظارت دولتی اعتقاد زیادی ندارم بلکه به نظارت مردمی معتقدم، لذا از مردم باید کمک گرفت و تحت یک سیستم کنترل صحیح از نظارت مردمی بهره گرفت که یقیناً بهترین نظارت خواهد بود. حتماً باید هر چند وقت گاهی این نشستها را داشته باشیم تا از نقطه نظرات استفاده کنیم.

https://shoma-weekly.ir/JNblDE