شهرستانها

حل مشکلات اقتصادی کشور تعامل دولت و مجلس را می‌طلبد

مشکلات اقتصادی کشور، تورم ساختاری، مشکلات مربوط به اشتغال، تحریم‌ها و کاهش منابع درآمدی، همه و همه مسائلی هستند که کشور را در شرایطی خاص قرار داده‌اند، که این شرایط تعامل هرچه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان را می‌طلبد.

دبیر استان خراسان رضوی حزب موتلفه اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور، تورم ساختاری، مشکلات مربوط به اشتغال، تحریمها و کاهش منابع درآمدی، همه و همه مسائلی هستند که کشور را در شرایطی خاص قرار دادهاند، که این شرایط تعامل هرچه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان را میطلبد.

«محمدجواد آرینمنش» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تعامل هرچه بیشتر قوای مقننه و مجریه در شرایط فعلی گفت: با توجه به ساختار قانون اساسی و لحاظ اصل تفکیک قوا در آن، هریک از قوا وظایف خاصی را برعهده دارند.

وی افزود: تنها در صورتی میتوان به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یافت و برنامه پنجم توسعه کشور را محقق کرد که هماهنگی کامل میان قوای
سهگانه، به ویژه مقننه و مجریه وجود داشته باشد.

عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در شرایط خاص فعلی عدم تعامل و همکاری قوای مقننه و مجریه کشور را دچار آسیب میکند.

آرینمنش اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور، تورم ساختاری، مشکلات مربوط به اشتغال، تحریمها و کاهش منابع درآمدی، همه و همه مسائلی هستند که کشور را در شرایطی خاص قرار دادهاند، که این شرایط تعامل هرچه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان را میطلبد.

دبیر استان خراسان رضوی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر همکاری و تعامل موجود میان مجلس و دولت به تقابل و کشمکش تبدیل شود، بخش عمدهای از وقت و انرژی این دو قوه صرف مسائل حاشیهای و غیر ضروری شده و تحقق اهداف نظام با مشکل روبرو خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/GzuF6W