شهرستانها

حل مشکلات استان نیازمند مدیریت قوی و کارکشته است

مراد کاظمی دبیر حزب موتلفه چهارمحال وبختیاری گفت: استانداران جابه‌جا می‌شوند اما خبری از نیروی تازه نفس نیست درحالی که حل مشکلات استان نیازمند مدیریت قوی و کارکشته است.
مراد کاظمی دبیر حزب موتلفه چهارمحال وبختیاری گفت: استانداران جابهجا میشوند اما خبری از نیروی تازه نفس نیست درحالی که حل مشکلات استان نیازمند مدیریت قوی و کارکشته است.

وی با بیان اینکه استاندار چهارمحال و بختیاری باید سالم، باتجربه، اهل کار و دغدغهمند باشد، اظهار کرد: استاندار جدید باید دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد و وارد سیاسیبازی نشود؛ اگر هم سیاسی است عملکرد و خدمت به مردم را سیاسی نکند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معمولا استاندار غیربومی دارای حاشیه کمتری است، گفت: متاسفانه زمانی که استاندار بومی بر سرکار میآید مخالفتها و اختلاف میان اقوام مختلف استان بهعنوان حاشیه کار ایجاد میشود.

وی با اشاره به اینکه خیلی امیدوار به انتخاب فرد جدیدی نیستیم چون چیزی که تاکنون مشاهده شده تنها جابهجایی استانداران فعلی بوده است، گفت: البته همین هم آثار مثبتی دارد چون یک استاندار در 4 سال خدمت تمام توانمندیاش را به کار گرفته و اکنون بهتر است فرد جدیدی بر روی کار آید.

این فعال سیاسی در استان اضافه کرد: ما برای حل مشکلات استان، استانداری میخواهیم که دارای شخصیت بانفوذی باشد و با تدبیر بتواند محرومیت استان را حل کند.

https://shoma-weekly.ir/4lCcZr