شهرستانها

حق مردم است بر هزینه‌شدن اعتبارات در شهرداری ها نظارت کنند

آرین منش گفت: مردمی که برای پارک خودرو، ساختن ساختمان و حتی تنفس پول پرداخت می‌کنند، طبیعتاً حق‌دارند که بر نوع هزینه کرد این اعتبارات نظارت داشته باشند لذا مردم می‌خواهند تا این بودجه در اختیار افرادی امین، دلسوز و توانمند باشد تا آن‌ها برای این پول تصمیم بگیرند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان رضوی گفت:مدیریت شهری در مشهد مقدس نیازمند همدلی و اتحاد و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود است

جواد آرین منش نماینده دورههای هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مشهد تریبون ، در خصوص انتخابات شورای پنجم شهر مشهد گفت: تا زمانی که ثبتنامها به پایان نرسد نمیتوانیم بهخوبی قضاوت کنیم اما بر این باور هستم که انتخاباتی پرشور را پیشرو خواهیم داشت.

وی افزود: شوراهای شهر در کلانشهرها به دلیل نقش تأثیرگذار در مدیریت شهری دارای اهمیت بسزایی هستند و به دلیل اینکه شهرداریها بودجههایی کلان در اختیاردارند و این اعتبارات توسط مردم تأمین میشود، کلیه آحاد جامعه تمایل دارند که بر هزینه شدن این اعتبارات نظارت داشته باشند و این حق طبیعی آنهاست.

آرین منش افزود: مردمی که برای پارک خودرو، ساختن ساختمان و حتی تنفس پول پرداخت میکنند، طبیعتاً حقدارند که بر نوع هزینه کرد این اعتبارات نظارت داشته باشند لذا مردم میخواهند تا این بودجه در اختیار افرادی امین، دلسوز و توانمند باشد تا آنها برای این پول تصمیم بگیرند.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی بیان کرد: بهطورکلی احتمال برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی در شورای شهر مشهد در دوره پنجم زیاد است و فکر نمیکنم اهمیت انتخابات شورای شهر کمتر از انتخابات ریاست جمهوری باشد. دبیر حزب مؤتلفه استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در مشهد مقدس نیازمند همدلی و اتحاد و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود است و ما واقعاً نیازمند واردات نیروی انسانی در زمینه ی مدیریت شهری، ساختوساز و غیره به مشهد نیستیم زیرا هزاران نیروی متخصص و متعهد را در اختیارداریم و نیروهای بومی ما قادر به ادارهی شهر هستند.

آرین منش ضمن تأکید بر گفتههای فوق اعلام کرد: از همهی کسانی که خواهان ترقی، پیشرفت و نجات مشهد هستند میخواهیم صرفنظر از گرایشهای سیاسی و با رویکرد تخصص محور و با توجه کارآمدیها، بومیگرایی و استفاده از تمام ظرفیتهای مدیریتی موجود در شهر مشهد با همدلی در کنار هم قرار بگیرند و از ظرفیتهای موجود استفاده نمایند تا به امید خدا مجموعهای کارآمد، متخصص و دلسوز وارد شورای شهر شده و بتوانند مشهد را از بحرانهای فعلی آن مثل حاشیهنشینی، بافت فرسوده، کمآبی، آسیبهای شدید اجتماعی و نجات بدهند که اینها نیازمند یک مدیریت کارآمد و متخصص و بومی و دلسوز است.


https://shoma-weekly.ir/bHfj0M