شهرستانها

حقوق بشر سازمان ملل عروسک خیمه شب‌بازی آمریکا شده است

ننگ رقت‌انگیز کشتار مردم میانمار رسوایی دامن کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد است که در دستان ناتو و آمریکا عروسک خیمه شب‌بازی شده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی ضمن محکوم کردن قتل عام مردم مسلمان میانمار گفت: ننگ رقت‌انگیز این رسوایی دامن کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد است که در دستان ناتو و آمریکا عروسک خیمه شب‌بازی شده است.
بیوک مقدسی‌بخشایش در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در محل دفتر این حزب اظهار کرد: حقوق بشر همانطور که از اسمش معلوم است باید از حقوق پایمال شده ضعفا و مظلومان دفاع و ظالم را به شدت محکوم و رسوا کند ولی می‌بینیم غیر از این عمل می‌شود و هزاران نفر در جلوی چشمان باز مردم جهان به طرز فجیع مثله می‌شوند و آب از آب تکان نمی‌خورد.
وی افزود: این نهادهای مدعی حتی آهی هم از درونشان بیرون نمی‌آید و باید بر چنین حق‌طلبی و دفاع از انسانیتی ننگ شود.
مقدسی گفت: ننگ رقت‌انگیز این رسوایی دامن کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد است که در دستان ناتو و آمریکا عروسک خیمه شب‌بازی شده است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ادامه افزود: بارها در مصاحبه‌ها و نوشته‌ها آمده است که امروز غرب و شیطان بزرگ ناتوان و بسیار ضعیف شده‌اند، رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و انقراض است، می‌خواهد با حمایت از تروریست‌های نادان وهابی و صهیونیستی بقای خود را حفظ کند.
مقدسی تصریح کرد: این ائتلاف نابخردانه در عراق، افغانستان، مصر و لیبی و غزه و لبنان شکست سنگینی را متحمل شده است و در سوریه هم مفتضحانه در باتلاق جنگ افروزی‌اش فرو خواهد رفت و همین باتلاق او را خواهد بلعید.
وی ابراز داشت: امروز ابرقدرت‌ها زور ندارند و پلنگ پنبه‌ای شده‌اند و تنها با حرکت‌های ایزایی می‌خواهند صورتشان را سرخ نگه دارند ولی دیگر دیر است چراکه عاقبت ظالمان و حرام‌خواران به اینجا ختم می‌شود.
مقدسی اضافه کرد: عربستان، قطر و ترکیه و دیگر شاهان سایر کشورها فریب شیطان بزرگ را خورده‌اند، باید هرچه زودتر یا خودشان را کنار بکشند یا اصلاح شوند، مثل آنها مثل همان مثلی است که می‌گوید: "کسی که به جهنم می‌رود رفیقش را هم به همراه خودش می‌برد."
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خاطرنشان کرد: حمایت ناتو و آمریکا از هر کشوری آن را به سکوت در برابر جنایات می‌کشاند و قیام ملت‌ها را آسان‌تر می‌کند.
مقدسی با اشاره به وتوی قطعنامه شورای امنیت به نفع سوریه گفت: آمریکا و ناتو با هر وتوی قطعنامه‌ای ناتوان‌تر و رسواتر از قبل می‌شوند و این امر نشان داد امروز دیگر آمریکا میدان‌دار نیست و روز به روز هیبت پوشالی‌اش به تحلیل می‌رود و خباثت و آدم‌کشی مستکبران عیان‌تر می‌شود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ادامه با اشاره به وضع وخیم منافقین در کشورهای مختلف افزود: منافقین امروز ذلیلانه‌ترین روزگار خود را می‌گذرانند، عاقبت نوکری به اجنبی همین است، آوارگی، نداشتن آبرو در نزد ملت ایران و ملت‌های آزاده و همین‌ها مجبورند اوامر ارباب خود را اطاعت کنند.
مقدسی تاکید کرد: شهید کردن دانشمندان و ترور کور تا حالا هیچ نفعی برای آنها در پی نداشته و جز رسوایی و بدبختی و دربه‌دری  نتیجه‌ای نداشته و فردا هم با گدایی در کنار خیابان‌ها زندگی نکبت‌بار و مرگ در انتظار آنهاست.

https://shoma-weekly.ir/pieWOS