شهرستانها

حضور مردم در انتخابات مجلس، نماد ولایتمداری است

حضور حداکثری آحاد مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد و اوج ولایتمداری است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان یزد گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد و اوج ولایتمداری است.
 «سیدمحمد فقیهی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مشارکت همه مردم و احزاب و گروه‌های درون نظام در انتخابات پس از فتنه سال ۸۸ بسیار اهمیت دارد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی یزد اضافه کرد: برخی دشمنان و ایادی آن‌ها می‌کوشندتا انتخابات مجلس در ۱۲اسفند امسال کمرنگ باشد.
فقیهی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی بخوبی نمایانگر این موضوع است که مردم فهیم و موقعیت‌شناس ما می‌دانند چه زمانی باید با حضور در عرصه، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.
این فعال سیاسی تاکید کرد: همه مردم و گروه‌های سیاسی که دلبسته به انقلاب اسلامی و نظام ولایی هستند باید با مشارکت حداکثری و توام با بینش و آگاهی خود، باردیگر بلوغ سیاسی خویش را در منظر جهانیان نشان دهند.
فقیهی بااشار به اینکه انتخابات در سایه نظام اسلامی باکمال صحت و در چارچوب قانون برگزار می‌شود، بر لزوم توجه همگان به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی گفت: توجه و عمل به منویات و توصیه‌های رهبری معزز انقلاب اسلامی در قضیه انتخابات موجب عزت و اقتدار ایران و مایه ناامیدی و ذلت دشمنان خواهد بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی یزد همچنین با اشاره به فتنه سال ۸۸ خاطرنشان کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس اولین تحول بزرگ سیاسی است که بعد از این فتنه صورت می‌گیرد لذا چشم همه به انتخابات و نحوه برگزاری آن دوخته شده است.
فقیهی افزود: بدون هیچ شک و شبهه‌ای، انتخابات مجلس نهم بسیار پرشور‌تر از انتخابات گذشته برگزار و امیدهای واهی کفر جهانی تبدیل به ناامیدی خواهد شد.


https://shoma-weekly.ir/IAU6O0