شهرستانها

حضور مردم در انتخابات مجلس نماد ولایتمداری است

حضور حداکثری آحاد مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد و اوج ولایتمداری است .

 دبیر حزب موتلفه اسلامی استان یزد گفت:حضور حداکثری آحاد مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد و اوج ولایتمداری است .
'سیدمحمد فقیهی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مشارکت همه مردم و احزاب و گروه های درون نظام در انتخابات پس از فتنه سال 88 بسیار اهمیت دارد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی یزد اضافه کرد:برخی دشمنان و ایادی آنها می کوشندتا انتخابات مجلس در 12اسفند امسال کمرنگ باشد.  فقیهی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی بخوبی نمایانگر این موضوع است که مردم فهیم و موقعیت شناس ما می دانند چه زمانی باید با حضور در عرصه، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.
این فعال سیاسی تاکید کرد:همه مردم و گروه های سیاسی که دلبسته به انقلاب اسلامی و نظام ولایی هستند باید با مشارکت حداکثری و توام با بینش و آگاهی خود ، باردیگر بلوغ سیاسی خویش را در منظر جهانیان نشان دهند.  فقیهی بااشار به اینکه انتخابات در سایه نظام اسلامی باکمال صحت و در چارچوب قانون برگزار می شود، بر لزوم توجه همگان به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی گفت:توجه و عمل به منویات و توصیه های رهبری معزز انقلاب اسلامی در قضیه انتخابات موجب عزت و اقتدار ایران و مایه ناامیدی و ذلت دشمنان خواهد بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی یزد همچنین با اشاره به فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس اولین تحول بزرگ سیاسی است که بعد از این فتنه صورت می گیرد لذا چشم همه به انتخابات و نحوه برگزاری آن دوخته شده است. فقیهی افزود: بدون هیچ شک و شبهه ای،انتخابات مجلس نهم بسیار پرشورتر از انتخابات گذشته برگزار و امیدهای واهی کفر جهانی تبدیل به ناامیدی خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/rAXrvd