شهرستانها

حضور جهادی مردم در پای صندوق‌های رأی، آینده چهار سال کشور را رقم خواهد زد

دبیر حزب موتلفه اسلامی چهار محال و بختیاری در اولین جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور جهادی مردم در پای صندوق‌های رأی، آینده چهار سال کشور را رقم خواهد زد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی چهار محال و بختیاری در اولین جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره ریاستجمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور جهادی مردم در پای صندوقهای رأی، آینده چهار سال کشور را رقم خواهد زد.

مراد کاظمی در ستاد انتخابات شهرکرد با اشاره به اهمیت انتخابات امسال که مزین به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گردیده ، گفت : برای برگزاری یک انتخابات سالم باید تدابیر لازم و برنامهریزی دقیق  انجام گیرد تا مردم با حضور جهادی خود در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر بیافرینند . کاظمی اظهار داشت: برای جمعآوری آرای مردم در سطح شهرستان شهرکرد 130 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که 106شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و تعداد 24 شعبه مربوط  مربوط به بخش لاران میباشد. وی گفت: مقدمات برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 21/1/92 شروع میشود و داوطلبین میتوانند از تاریخ 26/1/92به مدت 7 روز با مراجعه به فرمانداری و بخشداری های تابعه نسبت به ثبتنام خود اقدام نمایند.

 

https://shoma-weekly.ir/SV5d0l