شهرستانها

حضور بوشهری‌ها عرصه را برای نااهلان انقلاب تنگ کرد

حفظ انقلاب و هویت اسلامی از مهم‌ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود.
محمود خدری معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی اظهار داشت: حفظ انقلاب و هویت اسلامی از مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود.

وی با اشاره به تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حفظ استقلال کشور در برهههای مختلف، تصریح کرد: رهبری فرمودند که برخی افراد میخواهند اینگونه القاء کنند که استقلال با پیشرفت منافات دارد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: بعضی از افراد فریب خورده داخل کشور به کمک دشمنان دیرینه انقلاب همواره بر روابط با غرب بدون استقلال سیاسی کشور تاکید داشته و دارند چرا که هدف اصلی و عمده همه آنها چیزی جز مطامع شخصی و گروهی نیست.

وی گفت: عدهای متاسفانه چند سالی است که با علم کردن آزادی بر اساس معیار غربی و پیاده کردن آن در کشور عملا استقلال سیاسی کشور را به چالش میکشند که اوج این چالش فتنه سال ۸۸ بود که توسط عدهای معلوم الحال در کشور ما به وقوع پیوست.

خدری ادامه داد: این عمل شنیع در طول دوران انقلاب کم نظیر بود چرا که فتنهگران و عوامل داخلی و خارجی آنها با شعار آزادی بیان برای سقوط نظام جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است به صحنه آمده بودند که با پاسخ مردم انقلابی روبرو شدند. و ما هم دیدیم که در استان ولایت مدار بوشهر یک بار دیگر مردم عزیز به صحنه آمدند و ارادت و سربازی خود نسبت به ولی امر مسلمین به جهانیان نشان دادند.

ایشان بیان داشت: اوج این پاسخها راهپیمایی میلیونی مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه‌‌ همان سال بود که در این راهپیمایی مردم گزینه اصلی خود که بیعت با انقلاب و آرمانها و ارزشهای اصیل انقلاب در سایه اطاعت محض از ولایت فقیه بود عملیاتی کردند تا بار دیگر نشان دهند که حامی انقلاب و رهبری هستند و تحریمهای ظالمانه آنها را از صحنه بیرون نمیکند مردم ولایت مدار بوشهر نیز بارها در همه عرصهها امتحان خود را به خوبی پس دادهاند.

وی افزود: اگرامروزه با همه دشمنیهای آشکار و پنهان، نظام ما محکمتر از گذشته به راه خود ادامه میدهد در سایه اطاعت از فرامین رهبری، وحدت و همدلی مردم و مسئولین و در سایه ایمان به خدا است.

خدری اضافه کرد: نباید فراموش کنیم‌‌ همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و باید به این مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه خیلی بیشتر از اینها احترام گذاشت، باید آنها را مورد احترام قرار داد نه اینکه با بیتدبیری در توزیع سبد کالا این مردم شهید پرور را در صفهای طولانی نگه داشت و این طور و اینگونه با آنها برخورد کرد چرا که در طول این انقلاب مردم همواره از مسئولین و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کردهاند.

 

https://shoma-weekly.ir/WFAGh2