شهرستانها

حزب موتلفه اسلامی یکی از مصادیق حزب الله است

حزب موتلفه اسلامی یکی از مصادیق روشن حزب الله با رویکرد جوانگرایی و استعانت قدرت الهی که در برابر تمام توطئه‌ها علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده است.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: حزب موتلفه اسلامی یکی از مصادیق روشن حزب الله با رویکرد جوانگرایی و استعانت قدرت الهی که در برابر تمام توطئهها علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده است.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدرار اعضای حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این مطلب افزود: اندیشه سیاسی احزاب الهی مانند حزب موتلفه اسلامی مبتنی بر آموزههای اسلامی و حفظ اصول و دستاوردهای غرورانگیز انقلاب اسلامی باعث خنثی شدن توطئههای استکبارعلیه ملت ایران شده است.

وی با اشاره به ولایتمداری و خصوصیات اخلاقی حزبیون الهی تصریح کرد: اعضا حزب الله در برابر دوستداران اسلام مهربان و در برابر دشمنان مبارز هستند و فعالان حزب موتلفه اسلامی از نمونههای بارز تلقی میشوند. آیت الله شبستری اعلام کرد: مردم حزب الله ایران برای دفاع از حقوق خود در برابر دشمنان انقلاب و استکبار جهانی ایستاده و تمام تلاشهای آنان را برای شکستن غرور ایرانیان خنثی کردهاند. وی ادامه داد: نقش غیور مردان و بانوان حزب موتلفه اسلامی نیز در اتحاد و یکدلی مردم ایران برای کمک به آسیب دیدگان زلزله در ایران مانند زلزله ورزقان ستودنی است. عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با تاکید بر دفاع از حقوق مسلم مردم ایران اظهار داشت: حزب الله با بهره گیری از تفکرات احزاب سیاسی و توانمندیهای علمی، از حقوق غنی سازی و انرژی هستهای خود دفاع کند. آیت الله شبستری حزب موتلفه اسلامی را از احزابی نام برد که همیشه حامی ولایت بوده افزود: ولایت مداری مردم ایران باعث عزت آنها شده و در این راستا حزب موتلفه اسلامی چه قبل و چه بعد از انقلاب با حضور موثر خود در صحنههای مختلف انقلاب همیشه حامی ولایت بودهاند و این ولایت پذیری باعث شکوفایی انقلاب اسلامی در جهان شده است و دلسوزان انقلاب در حزب موتلفه اسلامی حول محور ولایت فقیه جمع شدند و تا امروز هم از حضرت امام خامنهای، به معنای واقعی فرمان بردند و به تکلیف عمل کردند. نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به شهدا و پیشکسوتان حزب موتلفه اسلامی گفت: جوانان حزب موتلفه اسلامی چون شهیدان عراقی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد و... از جان گذشتگی و اطاعت خود از حضرت امام خمینی (ره) ثابت کردند که در کنار ولایت هستند. وی افزود: افرادی چون مرحوم حبیب الله عسکراولادی، آیت الله انواری و علی اکبر پرورش از دیگر اعضای موتلفه هستند که قبل از انقلاب با مبارزات و تحمل شکنجهها و زندانی شدن و همچنین بعد از انقلاب حمایت خود را از روحانیت و امام راحل و همچنین رهبر معظم انقلاب به اثبات رساندهاند و جوانگرایی که حزب موتلفه در استان انجام داده موجب خوشحالی است. آیت الله شبستری با اشاره به پتانسیلهای حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: حزب موتلفه اسلامی دارای نیروهای ارزشی و توانمند است زیرا که بعد از زنده یاد حبیب الله عسکر اولادی، آقای حبیبی مسئولیت دبیری حزب موتلفه را بر عهده گرفتند که توانستند موفق عمل نمایند و گزارش دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی نیز نشانگر توانمندیهای جوانان این حزب بوده که در راستای ولایتمداری و حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی تلاش میکنند و این اقدامات میتواند در پویایی جامعه نقش مهمی ایفا نماید. امام جمعه تبریز ارتباط و همفکری با احزاب را مهم عنوان کرد و افزود: تشکلهای هم سو باید در کنار هم در مسیر ولایت حرکت کنند زیرا که همسو بودن تشکلها توطئههای دشمنان را خنثی خواهد نمود و موجبات مایوسی آنان را فراهم میسازد.

https://shoma-weekly.ir/ORCl05