شهرستانها

حزب موتلفه اسلامی هیچگاه از ارزش‌های خود عدول نکرده است

حزب موتلفه اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون هزینه‌های زیادی داده اما از ارزش‌های خود عدول نکرده است.
دبیر و اعضای حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه، محمد کرمیراد دبیر حزب موتلفه اسلامی کرمانشاه و اعضای شورای استان با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و معاونت سیاسی استانداری دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار نماهنگی از اقدامات انجام شده توسط حزب موتلفه اسلامی در زلزلهی اخیر سرپل ذهاب برای اولین بار به نمایش درآمد که مورد توجه و تحسین آقای بازوند قرار گرفت.

در ادامه محمد کرمی راد دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه و عضو شورای مرکزی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حزب در استان تاکید کرد: سیاست اصلی موتلفه اسلامی در قبال دولتها بر مبنای سه محور «همکاری صمیمانه، رصد هوشمندانه و نقد مشفقانه» استوار است.

براساس این گزارش، در ادامه این دیدار معاونت سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه ضمن تشکر از حضور پررنگ و به موقع مدیریت ارشد استان در بحران زلزله کرمانشاه با اشاره به این نکته که حزب تلاش دارد به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولین فعالیت جدیدی را آغاز کند، خواستار حمایت دستگاه های اجرایی در امر محرومیت زدایی شد.

معاونت امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه نی در این دیدار با بیان اینکه هریک از اعضای موتلفه اسلامی استان صاحب کرسی فکر و اندیشه هستند، گفت: اینگونه افراد سرمایه های نظام هستند که باید از آنها در جهت پیشبرد اهداف عالی انقلاب بهره برداری کرد.

در ادامه این دیدار، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات حزب موتلفه اسلامی در زلزله اخیر تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی در بحران زلزله اخیر بدون هیچ گونه تبلیغات و گرفتن عکسهای سلفی، فعالیتهای زیادی انجام داد.

وی با اشاره به نقش حزب موتلفه اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هروقت شناسنامه انقلاب را باز کنیم صفحه اول آن حزب موتلفه اسلامی را می بینیم. موتلفه اسلامی همواره مشی اعتدالی داشته و در طول دوران انقلاب هیچ گاه به صورت زیگزاگی حرکت نکرده است.

مهندس بازوند با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای و بزرگان حزب موتلفه اسلامی این حزب را یک حزب ریشه دار عنوان کرد و گفت: حزب موتلفه اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون هزینههای زیادی داده اما از ارزشهای خود عدول نکرده است.

استاندار کرمانشاه همچنین در پایان با بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم عسکراولادی به نقش وی در انقلاب، حزب موتلفه اسلامی و محرومیت زدایی اشاره کرد.

https://shoma-weekly.ir/gxS6uw