شهرستانها

حزب موتلفه اسلامی در برخورد با مسائل مختلف جامعه متعادل ترین رویکرد را دنبال می کند

حزب موتلفه در حوزه رویکردی در برخورد با مسائل مختلف جامعه در میدان واقعیت، متعادل ترین رویکرد را با حمایت، رصد و تقدیر هوشمندانه داشته و مشی رهبری انقلاب را با پشتیبانی از دولتهای مستقر دنبال کرده است.
استاندار سیستان و بلوچستان با ادغان به خواست «جبهه انقلاب» مبنی بر انتصاب مدیران کارآمد، جهادی و انقلابی گفت: در انتصابات معیارهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر میدان دادن به جوانان شامل جوان مومن، انقلابی با روحیه جهادی مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش رروابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان، دکترحسین مدرس خیابانی در دیدار دبیر و جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی این استان افزود: معاونان استاندار براساس معیارهای دولت سیزدهم مبنی بر شایسته گزینی و کارآمدی گزینش شدند و برای انتصاب فرمانداران علاوه بر کارآمدی، معیارهای محلی با هدف پایه گذاری تفکر توسعه ای در همه سطوح مدیریتی لحاظ شده است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: احزاب در سه حوزه مبانی فکری، رویکردی و عملکردی در توسعه سیاسی و فرهنگی کشور سهم بسزایی دارند.

مدرس خیابانی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی به عنوان ریشه دارترین و گسترده ترین حزب با بیش از پنج دهه فعالیت در پاسداری از انقلاب و ارزشهای اسلامی، عملکرد آن در چارچوب منّویات مقام معظم رهبری بوده است، گفت: حزب موتلفه در حوزه رویکردی در برخورد با مسائل مختلف جامعه در میدان واقعیت، متعادل ترین رویکرد را با حمایت، رصد و تقدیر هوشمندانه داشته و مشی رهبری انقلاب را با پشتیبانی از دولتهای مستقر دنبال کرده است.

وی ادامه داد: در حوزه عملکردی باید از ظرفیت این حزب در مسئولیت های اجرایی با توجه به رویکرد موافق آن با سیاست های دولت استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه سایر بخش ها می باشد، گفت: فرهنگ به دلیل برخورداری از پیچیدگی و اثرگذاری خاص در جامعه، نفوذ بطئی و هدف گذاری غیرکمی، با دستور و بخشنامه اداری به نتیجه مطلوب نمی رسد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری همه نهادهای فرهنگی از جمله رسانه های جمعی به ویژه فضای مجازی و حوزه های علمیه در مسیر بالندگی این حوزه افزود: باید با الگوسازی فرهنگی در مواجهه با ناهنجاری ها و آسیب ها، الگوهای موفق به جامعه معرفی شوند.

مدرس خیابانی با بیان اینکه با نگاه ویژه رهبری و حمایت رئیس جمهور، پروژه های عمرانی خوبی در بخشهای مختلف استان شروع شده است. در ادامه از اختصاص بیشترین میزان اعتبارات( بدون سهمیه نفت) سال 1401 به این استان ، رتبه اول طرح نهضت ملی مسکن ، رشد 79 برابری صادرات از بازارچه بین المللی میلک در مقایسه با مدت مشابه پارسال و آبرسانی به 2883 روستای استان در طرح ملی جهاد آبرسانی خبر داد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های دکتر مدرس خیابانی و تیم همراه ایشان در راستای رسیدن به توسعه پایدار در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی متشکل از اقشار مختلف، در طی دوران طولانی فعالیت خود همواره در خط راستین امامین انقلاب حرکت کرده و برای رسیدن به جامعه نمونه اسلامی تلاش می کند و با همین نگاه، هر دولتی که حکم تنفیذ را از ولی فقیه دریافت نماید حزب موتلفه اسلامی با حمایت همه جانبه، رصد هوشمندانه و نقد همراه با دلسوزی و انصاف به عنوان بازوی نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزار ملت انجام تکلیف می نماید.

در این دیدار همچنین برخی از اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان به بیان چالش ها و دغدغه های مورد نظر پیرامون مسائل اجتماعی، فرهنگی و آموزشی استان پرداختند.

https://shoma-weekly.ir/MTBMrA