شهرستانها

حزب مؤتلفه با تابلوی خود در انتخابات شرکت می‌کند

حزب موتلفه در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده با کاندیدا و تابلوی خود این حزب، شرکت می‌کند.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان رضوی گفت: حزب موتلفه در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده با کاندیدا و تابلوی خود این حزب، شرکت می‌کند.
حسن قاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: مواضع حزب مؤتلفه برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده از سوی دبیرکل این حزب اعلام شده و تصمیم گرفته‌ایم که با تابلوی خود حزب مؤتلفه، در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری شرکت کنیم.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان رضوی بیان کرد: تصمیم‌گیری نهایی درباره معرفی کاندیدای واحد از سوی این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده، از سوی شورای مرکزی حزب گرفته می‌شود، اما تمایل بدنه و اعضای حزب این است که خودمان کاندیدا داشته باشیم.
قاسمی گفت: آنچه در انتخابات آتی ریاست جمهوری قطعی است، رقابت سختی است که میان اصولگرایان خواهد بود و البته نباید در این فضای رقابت از مسائل بیرونی، غفلت کنیم.
وی با اشاره به پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست‌جمهوری مصر یادآور شد: مرسی در چند سطح با چالش مواجه است که مهم‌ترین آنها، چالش‌های منطقه‌ای و درونی است و البته مردم مصر، این مشکلات را نیز با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در سطح بین‌الملل و منطقه‌ای، باید به فشار آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اشاره کرد که در چند روز اخیر تلاش کرده‌اند تا برای مرسی، یک سابقه سلفی‌گری بسازند و از این طریق او را در مقابل شیعیان و کشورهای اسلامی قرار دهند.
قاسمی افزود: در سطح داخلی نیز، رئیس‌جمهور مصر باید عناصر رژیم گذشته را از بدنه دولت کنار بگذارد و با خواسته‌های گروه‌های گوناگون سیاسی نیز، به‌نحوی کنار بیاید.
وی در پایان درباره روابط ایران و مصر نیز تاکید کرد: به‌نظر می‌رسد با توجه به مواضع محمد مرسی و همچنین خوش‌بینی مقامات ایرانی، آینده سیاسی مناسبی در انتظار دو کشور باشد.

https://shoma-weekly.ir/QZZPjo