شهرستانها

حزب مؤتلفه اسلامی از مصادیق حزب‌الرحمن است

آیت‌الله مهمان‌نواز در دیدار با دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شمالی و برخی اعضاء ارشد آن گفت: اعضای حزب مؤتلفه اسلامی از مصادیق حزب‌الرحمن هستند که در مقابل حزب شیطان ایستاده‌اند.
آیتالله مهماننواز در دیدار با دبیر حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شمالی و برخی اعضاء ارشد آن گفت: اعضای حزب مؤتلفه اسلامی از مصادیق حزبالرحمن هستند که در مقابل حزب شیطان ایستادهاند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با تجلیل از شخصیت کم نظیر مرحوم حاج
حبیب الله عسکراولادی افزود: مرحوم عسکراولادی یار دیرین انقلاب، امام و نظام جمهوری اسلامی بود و ذره
ای از موضع حق جدا نشد و همواره تا پایان عمر مبارک خود بر سخن حق ثابت قدم ماند و هیچ گاه از موضع حق کوتاه نیامد. امام جمعه سابق بجنورد گفت: مفهوم ماهیت حزب موتلفه اسلامی این است که ما همان یاران روزهای اول مبارزه با طاغوتیم و در این راه ثابت قدم ماندهایم.

علی احمدنیا دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای حزب مؤتلفه اسلامیدر این استان، اظهار داشت: این حزب باسابقه کشور، پیوند مستحکم با روحانیت اصیل و انقلابی را از افتخارات خود میداند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی ضمن قدردانی از حمایتهای آیتالله مهماننواز در تشکیل و ادامه فعالیتهای حزب مؤتلفه اسلامی خراسان شمالی، متذکر شد: اعضای حزب مؤتلفه همچنان سرباز انقلاب و در خدمت ولایت هستند.

https://shoma-weekly.ir/XguCdh