شهرستانها

حرکت مشتاقانه مردمی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم با این بسیج همگانی و کم سابقه نشان دادند که همیشه پا به رکاب، مطیع امر ولایت و رهبری هستند، هرکجا و هر زمان که ایشان مطلبی را بیان فرمودند مردم مشتاقانه و با تمام وجود پای کار بوده و هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده تا مطالبات مقام معظم رهبری محقق شود.

احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام رزمایشکمک مومنانه به خبرنگار راه آرمان گفت: باتوجه به وضعیت کرونا، تبعات ناشی از آن و سخت شدن شرایط زندگی، بسیاری از افراد جامعه به فرمان کمک مومنانه و مواسات به ویژه در ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، عمل کردند.

وی افزود: مردم با لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت و اطاعت پذیری از ایشان، با اجرای رزمایش همدلی، کمک مومنانه و ایجاد قرارگاه های متعدد خوش درخشیدند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مردم با این بسیج همگانی و کم سابقه نشان دادند که همیشه پا به رکاب، مطیع امر ولایت و رهبری هستند، هرکجا و هر زمان که ایشان مطلبی را بیان فرمودند مردم مشتاقانه و با تمام وجود پای کار بوده و هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده تا مطالبات مقام معظم رهبری محقق شود.

more...

مقدم مطرح کرد: در عمر ۴۱ ساله انقلاب ثابت شد که ملت ایران هر تهدیدی را تبدیل به فرصت کرده و موفقیت های چشمگیری را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده و دنیا را شگفت زده کرده اند.

وی یادآور شد: ما تهدید نظامی و تجاوز به خاک ایران را تبدیل به فرصت کردیم، در حالیکه زمان شروع جنگ تحمیلی محتاج اسلحه بودیم، اما اکنون درحوزه دفاعی و نظامی به عنوان ابر قدرت در منطقه مطرح هستیم.

https://shoma-weekly.ir/kdavVd